  • Data: 2020-02-28 10:45:53
    Temat: Re: Partycja odzyskiwania
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5e577009$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Gdy następnym razem tak wdepniesz -- możesz wyrzucić ,,trwale uszkodzony
    > dysk'' do śmietnika ulokowanego blisko mnie? ;) GPT to dla mnie nowość
    > i muszę polegać na @#%$!@#&^@# znaFcUF, ale MBR znam z własnego macania
    > dostatecznie dobrze.
    >

    > Standardowy MBR to 512 bajtów i ogólnie składa się z:
    > - kodu maszynowego (kierującego do BS aktywnej partycji)
    > - tablicy partycji (wpisane są tam informacje o: położeniu
    >   4 partycji Primary; aktywności danej partycji; ukryciu
    >   danej partycji...)
> [...]

    A kto niby pisze o jakimś trwałym uszkodzeniu. Sprawa zaistniała jakieś
    15-20 lat temu, komputer z tym dyskiem nadal w użyciu, sporadycznym ale
    nie sprawia żadnych problemów.

    Od tamtego czasu gdy instalacja wygląda zawsze tak samo - czyli Windows
    x2 + Linuks OpenSuse(i brak eksperymentów z komendami typu "fix)   nigdy
    już nie miałem problemów  z dyskami.