  • Data: 2017-05-25 02:49:53
    Temat: Re: Partycjonowanie dysku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" og2hra$gmm$...@n...news.atman.pl

    > Nie piszemy o 'założeniu od nowa', ale o *odkasowaniu*

    W partycjonerach jest/bywa taka opcja -- 'undelete'.
    (nie 'create', ale dosłownie 'undelete')
    Paragony zwykle oferują takie coś.
    (i potrafią skanować bardzo szczegółowo,
    każdy bajt -- albo rozsądnie, bardzo szybko)

    Oferują także edytory dysku i inne zabawki.
    (którymi nie bawię się)

    > partycjonerem (edytorem dysku raczej ;) nikt tutaj nie
    > odkasowuje) skasowanej partycji. Akurat znam magików,
    > którzy nie kalali się ;) partycjonerami, gdy chcieli
    > odkasować skasowaną partycję, czy ustawić aktyność.

    Kasowanie partycji partycjonerem i natychmiastowe
    (przed nadpisaniem) odkasowywanie tejże partycji
    partycjonerem jest bezpieczne tak samo jak aktywizowannie ;)
    i dezaktywizowanie czy zmiana lejbelu bądź sygnatury...

    Właśnie zapuściłem skan bajt po bajcie tam, gdzie mogą być jedynie
    śmieci. Ciekawe, czy Paragon czegoś jednak nie znajdzie takiego, co
    uzna za strzępy partycji z filesystemem... ;)