    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Partycjonowanie dysku
    Date: Fri, 9 Jun 2017 01:10:25 +0200
    <og5775$1kk$2@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...stozek.waw.pl>
    <og70gj$mvo$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...stozek.waw.pl>
    <og7kr5$a9m$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...stozek.waw.pl>
    <og92td$3du$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@p...stozek.waw.pl>
    <oh6a88$300$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...stozek.waw.pl>
    <oh9ifc$i77$1@node1.news.atman.pl> <ohb60a$big$1@usenet.news.interia.pl>
    <ohbv2b$dcl$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    <s...@g...com> 3...@g...co

    > Czemu takie wirtualne życie ma służyć?

    : Łatwiej zarzadzać sprzętem i kosztami.

    Co komu po zarządzie swiatem nanibnym? ;)

    : Mając w firmie więcej działów które maja potrzeby w IT łatwiej
    : jest i kontrolowac który dział biznesowy zjada ile zasobów IT
    : i planowac rozbudowy i rozliczać kto ile powinien do kupki
    : dorzucic aby IT miało na kolejne serwery.

    Argumentacja dziwna. [albo ja jestem dziwny]

    : Dodatkowo to pozawala na lepsze bezpieczeństwo ponieważ
    : zasoby działu call center nie muszą miec dostepu do
    : zasobów działu księgowego. Itp.

    W rzeczywistym świecie także można zadbać o separację
    a i wirtualne serwery można łączyć podobnie do łączenia
    rzeczywistych. ;) Budowanie takich sieci ;) zarzuciłem
    kilkanaście lat temu -- z uwagi na skromne możliwości
    komputera rzeczywistego, na którym postawione były te
    (VM akurat) Virtualne Maszyny...

    Dzisiejsze komputery rzeczywiste dają lepsze warunki.
    Oglądanie filmów z Jutuby na VB -- bezproblemowo w HD,
    czy nawet w FHD... (nie pamiętam, a nie chcę ani zmyślać,
    ani sprawdzać) Mam teraz i5 7200 (szczytowo ponad 3 GHz)
    i 4 GB RAM (chodzi to na 2133 i chyba CL15) oraz niezbyt
    szybki (5400 rpm) HDD Toshiby.

    -=-

    BTW -- jeden z moich poprzednich CPU miał imię bodajże T7300. ;)
    Wstecznictwo? ;) Już na nim (na 2GHz) VB pod WXP szalał doskonale.

    OE gospodarza łykał te same DBXy, które łykał OE gościa. :)
    Oczywiście nie przesadzałem z tym -- VB na WXP stanął jako
    czysty klon, gdy zmuszony byłem do postawienia takiegoż na
    W7Starterze. Oba ,,dyski'' VB (z WXP i z W7S) mogły pracować
    wymiennie -- raz jako ,,dyski'' VB pod WXP, raz jako ,,dyski''
    VB pod W7S. Niestety z lenistwa zainstalowałem to na starych
    VBoxach a nowe -- nie czytały ,,dysków'' w starych formatach...

    Zainstalowanie starego VB na W10 oczywiście nie powiodło się.
    Ogólnie -- wielu programów chodzących kiedyś na Win nie mogę
    zainstalować na W10 64bit.

    -=-

    Na Android też są virtualne komputery.
    [plaga jaka czy co?...]