  • 11. Data: 2013-09-09 23:46:32
    Temat: Re: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jeszcze się spytaj gdzie, kogo i jak.

    Wystarczy to powyżej.

  • 12. Data: 2013-09-10 01:22:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:03:23 +0200, scobowski napisał(a):
> [...]

    posrany, bo zwial z miejsca ... no, moze nie wypadku, ale kolizji.
    Byc moze posrany bo nabuzowany.

    Faktycznie - wygladalo na sporo wiecej, a przed skrzyzowaniem jakies 4
    dlugosci samochodu w poltorej sekundy, droga hamowania tez krotka.

    > Ale hamował - trzeba przyznać - skutecznie. Depnąłby sekundę później - i
    > łepek fruwałby....

    No jak skutecznie ? Nie zatrzymal sie na czas, i dzieciak fruwal.

    J.

  • 13. Data: 2013-09-10 01:35:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]

    > Łepek na rowerze ma cholernego farta. Teraz już zawsze przyhamuje zanim
    > wjedzie na jezdnię, skrzyżowanie. Nic tak nie uczy pokory jak taka

    bierzesz pod uwagę, że: "Z dotychczasowych ustaleń funkcjonariuszy
    wynika, że chłopcy wjechali na pasy na zielonym świetle. Nie złamali
    przepisów, bo jeśli ścieżka rowerowa przebiega przez jezdnię, na
    zielonym nie trzeba zsiadać z roweru."?

  • 14. Data: 2013-09-10 06:48:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 01:35, PlaMa pisze:

> [...]
    > wynika, że chłopcy wjechali na pasy na zielonym świetle. Nie złamali
    > przepisów, bo jeśli ścieżka rowerowa przebiega przez jezdnię, na

    Zielone im jak każdemu zezwala na przecięcie jezdni ale:
    To nie gwarantuje bezpiecznego przekroczenia.
    Zielone nie zwalnia z myślenia.
    Zielone, to nie znaczy pędź przez jezdnię na ślepo jak stado baranów.
    Nie wiesz o tym?
    Oni już wiedzą.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2013-09-10 07:22:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > Zielone nie zwalnia z myślenia.
    > Zielone, to nie znaczy pędź przez jezdnię na ślepo jak stado baranów.

    Jednak jesteś (muszę to napisać) pierdolnięty.

  • 16. Data: 2013-09-10 07:42:47
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > Zielone nie zwalnia z myślenia.
    > Zielone, to nie znaczy pędź przez jezdnię na ślepo jak stado baranów.

    Mam szczerą nadzieję, że kiedyś będziesz miał możliwość potwierdzenia swojej
    wiedzy w praktyce.
    Mam też szczera nadzieję, że nie jesteś, jak to ktoś ujął "pierdolnięty", a
    tylko nieudolnie trollujesz.
    WOJO

  • 17. Data: 2013-09-10 09:45:40
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jednak jesteś (muszę to napisać) pierdolnięty.

    I to zdrowo.
    Wyrazy współczucia dla najbliższych.
    T.

  • 18. Data: 2013-09-10 09:46:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-10 07:42, Użytkownik WOJO napisał:

    > Mam szczerą nadzieję, że kiedyś będziesz miał możliwość potwierdzenia
    > swojej wiedzy w praktyce.

    Jak jeździ na rowerze to pewnie już miał, może niekoniecznie w tak
    brutalny jak na filmie sposób.

    > Mam też szczera nadzieję, że nie jesteś, jak to ktoś ujął
    > "pierdolnięty", a tylko nieudolnie trollujesz.

    Nie trolluje, piszo o oczywistej prawdzie. Jak na skrzyżowanie
    wchodzę czy wjeżdżam to mimo że mam zielone rozglądam się na boki.
    Ale mam świadomość że połowa samochodów na parkingu u blacharza
    należy do optymistów co liczyli tylko na fakt posiadania
    pierwszeństwa czy zielonego światła.
    Jak wchodzę czy wjeżdżam na skrzyżowanie bez pancerza z karoserii
    to musiał bym być prawdziwym kretynem aby nie sprawdzić
    czy aby na pewno nic rozpędzonego nie jedzie w moją stronę.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2013-09-10 10:30:29
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    W dniu 9/10/2013 07:22, Czesław Wiśniak pisze:

    > Jednak jesteś (muszę to napisać) pierdolnięty.

    Przeciez dobrze napisal. Zielone jest warunkiem koniecznym aby mozna
    bylo wjechac na skrzyzowanie czy wejsc na przejscie ale nie jest to
    warunek wystarczajacy.
    Twoje oburzenie jest calkowicie niezrozumiale w tym kontekscie.
    I faktycznie oni juz wiedza - tylko czy kazdy musi sie uczyc w ten
    sposob, zeby zapamietac prosta zasade? Na szczescie nikt nie odniosl
    powaznych obrazen.

    Pomijam sprawe kierowcy bo jego wina jest bezsporna jesli wjechal tam na
    czerwonym ale nie o tym tu mowimy.

    --
    mk4

  • 20. Data: 2013-09-10 10:32:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 10:30:29 +0200 osobnik zwany mk4 napisał:

> [...]
    > faktycznie oni juz wiedza - tylko czy kazdy musi sie uczyc w ten sposob,
    > zeby zapamietac prosta zasade? Na szczescie nikt nie odniosl powaznych

    rozumiem, że jeżdżąc czymkolwiek po drodze zatrzymujesz się przed każdym
    skrzyzowanie z zielonym światłem by sprawdzić czy mastier nie nadjeżdża

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?