  • 51. Data: 2013-09-10 18:16:56
    Temat: Re: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ocho, jeszcze słoma z gumowców wychodzi. Więc to nie tylko glowa.
    > Cóż można życzyć?
    > W miarę łagodnego spotkania z TIR-omanem.
    > Na nic innego nadziei nie ma.

    Daj spokoj, co bedziesz z debilem dyskutowal. Najwyrazniej w swoim krotkim
    zyciu po dupie jeszcze nie dostal to sie madrzy.

  • 52. Data: 2013-09-10 18:19:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 11:00, Budzik pisze:

    > Co ty opowiadasz za bzdury?
    > Przechodzili przez jezdnie

    ???????????????????
    Może nie oglądaliśmy tego samego.

    > spokojnie, bez gwałtownego przyspieszania czy
    > ogólnie zmieniania predkosci.
    > Gosc wjechał w nich a ty piszesz, ze to ich wina?

    Gdzie napisałem że ich wina?
    Tak ciężko pojąć że mimo zielonego trzeba upewnić się że nic nas z tej
    jezdni nie zdejmie?

    --
    Krzysiek

  • 53. Data: 2013-09-10 18:19:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > MEGA ROTFL
    > Właśnie udowodniłeś że ty jesteś zdrowy.
    > Zdrowy inaczej.

    ROTFL to ma codziennie twoja rodzina jak wracasz z roboty

  • 54. Data: 2013-09-10 18:21:58
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Za mną grubo ponad 500 tyś km. Wiem co mówię w odróżnieniu do ciebie.
    I nic się nie nauczyłeś...

    > A ty z tych stad baranów z klapkami na oczach co ślepo do przodu bo
    > zielone?
    > A trola to ty odpierdalasz. Rozwinął byś swoją wspaniałą myśl, czy tak
    > wpadłeś popierdolić?
    Też tak spierdalasz z miejsca wypadku?!
    A może grzecznie cofasz i dobijasz niedobrego pieszego/rowerzystę/słabszego?
    Tak sobie myślę, że ty jednak nie jesteś trollem, ty jesteś jednak
    pierdolniętym ..ujem, o którego powinien się dawno upomnieć psychiatra.
    O takie rozwinięcie myśli ci chodziło patafianie?
    WOJO

  • 55. Data: 2013-09-10 18:34:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 18:16, Czesław Wiśniak pisze:

    > Daj spokoj, co bedziesz z debilem dyskutowal. Najwyrazniej w swoim
    > krotkim zyciu po dupie jeszcze nie dostal to sie madrzy.

    Spytałeś się go czy tak możesz mu wchodzić do dupy? Lubisz to?

    --
    Krzysiek

  • 56. Data: 2013-09-10 18:44:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 18:21, WOJO pisze:

    > Też tak spierdalasz z miejsca wypadku?!

    Następny co jara jakieś gówno.

    Nie. Nie uciekam bo zarabiam na takich baranach jak ty LOL

    --
    Krzysiek

  • 57. Data: 2013-09-10 19:04:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-10 18:19, Krzysztof 45 pisze:

    > Tak ciężko pojąć że mimo zielonego trzeba upewnić się że nic nas z tej
    > jezdni nie zdejmie?

    Widzę, że tego nie rozumiesz... nie TRZEBA, powinno się ale przymusu
    prawnego nie ma.

  • 58. Data: 2013-09-10 19:22:25
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 19:04, PlaMa pisze:

    > Widzę, że tego nie rozumiesz... nie TRZEBA, powinno się ale przymusu
    > prawnego nie ma.

    Przymus prawny LOL
    Przymus prawny dba o twoje zdrowie czy posiadany rozum?
    Skąd wy się bierzecie?

    --
    Krzysiek

  • 59. Data: 2013-09-10 19:43:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > jak była tam ścieżka to mógł być przejazd dla rowerów

    Jest, OBOK przejścia dla pieszych a nie na nim.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 60. Data: 2013-09-10 21:40:11
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-09 23:25, masti pisze:

    > Ja o tym przeczytałem. A ty zauważyłeś?

    Czemu nie odpowiedziałeś?
    Zaś kompromitacja LOL

    0186,Wloclawek__Kierowca__ktory_potracil_rowerzyste_
    _przejezdzal.html#BoxSlotII3img

    > i co? pominąłeś? Fcet zrobił jedną z najgorszych rzeczy jakie można
    > zrobić na drodze i tylko fartem dzieciak nie zginął. Ale dla Ciebie to
    > pestka.

    j.w.

    --
    Krzysiek