  • 61. Data: 2013-09-10 22:00:42
    Temat: Re: Patrz w lusterka ... rowery
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ???????????????????
    > Może nie oglądaliśmy tego samego.

    Czepiasz sie słówka.

    > Gdzie napisałem że ich wina?
    > Tak ciężko pojąć że mimo zielonego trzeba upewnić się że nic nas z tej
    > jezdni nie zdejmie?

    Mozna, nie trzeba.
    Ale mam wrażenie, ze tego typu relatywizowanie ma na celu zdjęcie winy z
    kierowcy.
    Oczywiscie pod warunkiem, ze miał czerwone, bo w sumie relacje są
    rozbiezne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 62. Data: 2013-09-10 22:33:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Ja zawsze patrzę co się dzieje na skrzyżowaniu, nawet jak mam zielone. A
    > Ty zapierdalasz na ślepo jak koń z klapkami na oczach?

    To ruch tamujesz

  • 63. Data: 2013-09-10 23:13:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-10 19:22, Krzysztof 45 pisze:

    > Przymus prawny LOL
    > Przymus prawny dba o twoje zdrowie czy posiadany rozum?
    > Skąd wy się bierzecie?

    JA pierdolę ale ty głupi jesteś... czytam ostatnio twoje posty i
    doszedłem do wnosku, że nie trolujesz... taki się po prostu urodziłeś...
    W odpowiedzi na twoje jęczenie dam ci małą instrukcję:

    1. przeczytaj jeszcze raz mój post
    2. jak nie zrozumiałeś wróć do punktu 1.

    Pomogło?

  • 64. Data: 2013-09-10 23:50:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-10 23:13, PlaMa pisze:

    > JA pierdolę ale ty głupi jesteś... czytam ostatnio twoje posty i
    > doszedłem do wnosku, że nie trolujesz... taki się po prostu
    > urodziłeś...

    Wniosek z tego i uświadom to sobie, że za tępy jesteś by wniknąć w wątek
    i go zrozumieć.

    > W odpowiedzi na twoje jęczenie dam ci małą instrukcję:
    >
    > 1. przeczytaj jeszcze raz mój post 2. jak nie zrozumiałeś wróć do
    > punktu 1.
    >
    > Pomogło?

    Ty sam sobie tę pigułkę zaaplikuj lub poproś kogoś o pomoc, o ile nie
    jest za późno.

    To co naskrobałeś powinno brzmieć:
    / ... nie TRZEBA, a powinno się./
    /Trzeba/ nie równa się przymusowi prawnemu.
    --
    Krzysiek

  • 65. Data: 2013-09-11 00:47:11
    Od: tá´Ź

    John Kołalsky wrote:

    > To ruch tamujesz

    Gałkami ocznymi?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 66. Data: 2013-09-11 00:47:38
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > jak była tam ścieżka to mógł być przejazd dla rowerów

    Wiesz jak wygląda przejazd, jak pasy i czym się różnią?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 67. Data: 2013-09-11 01:00:29
    Od: tá´Ź

    Czesław Wiśniak wrote:

    > PIerdzielisz glupoty alfa i omego. Nigdy nie wiesz kiedy cie trafi.

    Przeczytaj może mój post ze zrozumieniem. Postaraj się, powinno się udać.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 68. Data: 2013-09-11 08:50:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 22:47:38 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Wiesz jak wygląda przejazd, jak pasy i czym się różnią?

    a umiesz czytać? czy tylko pisać?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 69. Data: 2013-09-12 04:43:22
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > a umiesz czytać? czy tylko pisać?

    Widziałeś film?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 70. Data: 2013-09-12 09:39:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 Sep 2013 02:43:22 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Widziałeś film?

    a ty dalej nie na temat