  • 11. Data: 2013-02-02 14:47:09
    Temat: Re: PeCet zdycha -- co w zamian?
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > punkt dual sim dyskwalifikuje 99.9% urzadzen, polaczony z punktem
    > gorilla glass
    > daje ci 0 tabletow spelniajacych twoje wymagania

    http://en.zopomobile.com/?product=zopo-zp950
    ma 2xSIM i gorilla, ale nie spełnia innych wymagań, szczególnie
    wielkości (5,7")
    Przem

  • 12. Data: 2013-02-02 15:06:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.02.2013 23:23, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Jak widać wyraźnie, komputer Gatesa (słynne gówno standardu
    > IBM PC z DOSem, WinDOSem i Windows) zdycha. W jego miejsce

    Ale masz jakieś wsparcie? ;->

    [ciach]

    > Szukam tabletu:
    [ciach wymagania]

    I nie będzie ci przeszkadzać, że będzie miał wagę i grubość litej cegły,
    a cena tak indywidualnego zamówienia przekroczy wartość samochodu? ;->

  • 13. Data: 2013-02-02 16:57:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" kej42c$2j5$...@n...news.atman.pl

    > A po co GPS ma mieć połączenie z netem.

    Żeby skorzystać z AGPS?

    > Nie potrafi a ty brednie piszesz.

    Typowa reakcja znafcuf.

    > Najbardziej precyzyjne współrzędne
    > uzyskane przy AGPS to 20 metrów w warunkach dużego nasycenia
    > BTSami. Zwykły GPS ma tolerancję kilku metrów a sprzęty specjalistyczne

    BTSy raczej nie dają dokładności lepszej niż GPS wspomagany EGNOSami itp..

    > (geodezyjne) kilkunastu centymetrów ale nie podaje tego w czasie
    > rzeczywistym tylko trzeba poczekać na wynik.

    Nawet nie wiesz, co to 'czas rzeczywisty'.

    > To może spróbujesz na forum o komórkach.

    -=-

    Od roku są chipy dające takie dokładności.
    Zapewne nie od razu tanie (za 5 dych) smartfony będą
    w to wyposażone, ale możliwości techniczne są od dawna.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-02-02 17:02:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" kej3vd$b5h$...@u...news.interia.pl

    > Nie wspominając o bezprzewodowym ładowaniu :)

    WinZgroźne są już w sprzedaży -- widziałem (może to była
    Nokia -- nie jestem tego pewien) ładowany bezprzewodowo
    smartfon z Win. Niestety smartfon ów w trakcie ładowania
    musiał leżeć na jakiejś macie -- nie można go było po
    prostu położyć gdzieś (byle gdzie) w mieszkaniu.

    Szczoteczki do zębów ładowane bezprzewodowo to historia
    raczej stara.

    Podobnie ta sprawa poniżej:

    http://www.chip.pl/artykuly/trendy/2010/01/bezprzewo
    dowe-przesylanie-pradu

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-02-02 17:05:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 510d1d7f$...@n...home.net.pl

    > Ale masz jakieś wsparcie? ;->

    Tak -- wspieram się o fotel. ;)

    > I nie będzie ci przeszkadzać, że będzie miał wagę i grubość litej cegły,

    OK -- ma być lekki (około 300 gramów) i cienki (do 1 cm).

    > a cena tak indywidualnego zamówienia przekroczy wartość samochodu? ;->

    I ma być tani.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2013-02-02 17:12:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" kej42c$2j5$...@n...news.atman.pl

    > A po co GPS ma mieć połączenie z netem.

    http://www.symbianmobile.pl/faq/symbian/ogolny/co-to
    -jest-wspomaganie-agps-i-jak-je-wlaczyc.html

    Tutaj masz kilka słów o AGPS. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-02-02 17:15:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-02 16:57, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Żeby skorzystać z AGPS?

    Po co skoro z satelitów ma dokładniejszą pozycję.

    > Typowa reakcja znafcuf.

    To nie pisz bredni.

    > BTSy raczej nie dają dokładności lepszej niż GPS wspomagany EGNOSami itp..

    BTSy mają dokładność ? Brednie piszesz.

    > Nawet nie wiesz, co to 'czas rzeczywisty'.

    Wiem.

    > -=-
    >
    > Od roku są chipy dające takie dokładności.
    > Zapewne nie od razu tanie (za 5 dych) smartfony będą
    > w to wyposażone, ale możliwości techniczne są od dawna.

    To może podaj nazwę tych chipów.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2013-02-02 17:18:34
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-02 17:05, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    [.....]
    > I ma być tani.
    16,38zł będzie w porządku czy to już stanowczo za drogo?

  • 19. Data: 2013-02-02 17:40:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" keje2c$e9q$...@n...news.atman.pl

    > Po co skoro z satelitów ma dokładniejszą pozycję.

    Ale nie wie, gdzie są te satelity i AGPS mu
    pomaga w łapaniu fiksa. (przyspiesza łapanie)

    To nie ja pisze brednie, ale Ty. :)

    > BTSy mają dokładność ? Brednie piszesz.

    A ja piszę 'mają' czy 'dają'? Nawet WiFi dają doskonałą
    orientację -- wystarczy użyć mapki Googlastej, aby zobaczyć
    swoje położenie mimo braku odbiornika GPS. Położenie HotSpotów
    WiFi jest zapisane w stosownej bazie i na podstawie tego, co
    widzi karta sieciowa komputera, można określić położenie
    tejże karty bardzo dokładnie.

    W Googlastej mapie taka kropeczka nad ludzikiem.
    Klikasz i masz swoje położenie -- o ile używasz
    karty sieciowej WiFi i dookoła siebie masz pracujące
    HotSpoty WiFi.

    Gdy już będziesz miał swój smartfon (bo teraz najwyraźniej
    nie masz żadnego) zobaczysz, że określenie położenia na
    podstawie BTSów jest słabe/niedokładne, zwłaszcza na
    podstawie 3G. Smartfony są tanie, można by powiedzieć,
    że są za free, bo dzięki nim można sporo zaoszczędzić
    na rachunkach za prąd czy gaz... Koszt smartfonu
    szybko zwraca się. :)

    > Wiem.

    W czasie rzeczywistym, czyli w czasie
    zadanym -- na przykład w czasie tysiąca lat.

    Co najmniej od roku.

    > To może podaj nazwę tych chipów.

    Poszukaj w necie. Kiedyś (niemal rok temu) o tym gdzieś pisałem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: PLONK tak zwany. :) (za zerową wiedzą, jaką mi wnosisz i za chamstwo)

  • 20. Data: 2013-02-02 17:43:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JDX" keje8r$lmn$...@n...ipartners.pl

    > On 2013-02-02 17:05, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > [.....]

    > 16,38zł będzie w porządku czy to już stanowczo za drogo?

    Drogo ;) -- smartfony są tańsze, bo umożliwiają oszczędzanie
    na rachunkach za prąd czy gaz itp. A poważniej? -- powiedzmy
    że obecnie bez tego przecinka może być, ale wolałbym taki za
    połowę tej wartości. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'