  • 391. Data: 2012-05-20 18:36:07
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 18:27, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Nadal się dziwię, w jaki sposób potrafisz z tym człowiekiem rozmawiać.
    > Przecież on nie widzi rzeczywistości, tylko jakąś swoją urojoną
    > projekcję, w której rowerzyści gramolą się jak on.

    W sumie to masz rację. EOT na temat prędkości uzyskiwanej przez niego,
    bo i po co kopać kogosz, kto się publicznie chwali tym, że osiaga
    zajebiste 8km/h na rowerze.

    Shrek.

  • 392. Data: 2012-05-20 18:36:20
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 13:40, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Nigdy nie widziałeś np. pedalarza jadącego po ciemku pod prąd bez
    > oświetlenia? To chyba mało jeździsz.

    Nie spotkałem takiego, którego nie zobaczyłbym na tyle późno aby mnie
    zaskoczył i zmusił do jakichś dziwnym manewrów itp. Ale ja skupiam się
    na prowadzeniu a nie pierdołach - dodatkowo pomaga posiadanie sprawnego
    oświetlenia.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 393. Data: 2012-05-20 18:38:29
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 18:32, Cavallino wrote:

    > Nikogo nie wyzywam, nazywam rzeczy po imieniu po prostu.
    > Ktoś kto jedzie normalnie na rowerze, to rowerzysta, ktoś kto zachowuje
    > się tak jak Wy na grupie, to pedalarz czystą gębą.
    > Coś z czym dyskutować się nie da.

    No tak - mamy kryterium 8km/h rowerzysta. 20km/h pedalarz i
    zawalidroga;) Zgodnie z przepisami jezdnią - pedalarz, chodnikiem
    (niezgodnie) rowerzysta. Coś u ciebie z logiką nie ten tego;)

    Shrek.

  • 394. Data: 2012-05-20 18:38:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > W sumie to masz rację. EOT na temat prędkości uzyskiwanej przez niego, bo
    > i po co kopać kogosz, kto się publicznie chwali tym, że osiaga zajebiste
    > 8km/h na rowerze.

    Szczekaj sobie szczylu do swoich kolesi, cudownych dzieci dwóch pedałów.
    PLONK

  • 395. Data: 2012-05-20 18:38:45
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 13:27, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > I bardzo dobrze, niech rowerki spieprzają na ścieżki, chodniki i do lasu.

    Pomimo, że jazda po drodze jest dozwolona ? Ciekawe teorie głosisz.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 396. Data: 2012-05-20 18:39:41
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 18:38, Cavallino wrote:

    > Szczekaj sobie szczylu do swoich kolesi, cudownych dzieci dwóch pedałów.
    > PLONK

    No i po problemie;)

    Shrek.

  • 397. Data: 2012-05-20 18:41:04
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 13:19, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Warszawa to nie miasto?

    Stosuje tę samą argumentację co Ty :-) Rowerzystów nie stać na
    samochody, a Ciebie na mieszkanie w mieście, blisko cywilizacji.
    Straszne zadupie to musi być, skoro uzyskujesz średnią 40 :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 398. Data: 2012-05-20 18:42:21
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 15:01, Marek W. wrote:
    > U?ytkownik "to"<t...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > ... powiedzia? niedorajda (podwójnie ?a?osny), który ma niewyobra?alne
    > problemy z rowerami na drodze i sie ich boi :)

    Senne koszmary pewnie ma o rowerzystach wyskakujących znienacka pod koła
    jego bolidu :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 399. Data: 2012-05-20 18:45:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpb6r9$6bq$...@i...gazeta.pl...

    > Stosuje tę samą argumentację co Ty :-) Rowerzystów nie stać na samochody,
    > a Ciebie na mieszkanie w mieście, blisko cywilizacji. Straszne zadupie to
    > musi być, skoro uzyskujesz średnią 40 :-)

    Pewnie jedzie z chwilową 45, więc spokojnie daje radę. ;-)

  • 400. Data: 2012-05-20 18:56:31
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 18:29, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jpb5k8$4h8$...@i...gazeta.pl...

    > No pewnie, przecież wiadomo, że chwilowa od średniej różni się o 20%.
    > Zwłaszcza po minutowym postoju pod czerwonym światłem....

    Nadal masz problemy ze zrozumieniem i nie wiesz co to przykład - taki
    jak ten "jadąc swoje 25-30". Tak, wyobraź sobie, że ten przykład nie
    oznacza, że moją prędkościa maksymalną jest 30 ani ile czasu i z jaką
    prędkością się poruszam. Gdy zaczniesz pojmować rzeczy elementarne
    będziemy mogli wrócić do rozmowy.

    > Tak dokładnie - Twoja.

    ROTFL :-) Chyba posklejam te parę cytatów i wyślę na PRHN.

    > No bo w czym może przeszkadzać skuter 250 ccm na drodze?

    Skuter 250cc? rozumiem, że to jedyne jakie znasz - pewien jednak jestem,
    że dostępna jest szersza ich gama :-) I nie wyjeżdżaj mi z uprawnieniami
    i motorowerami - bo nie sednem jest wymóg ich posiadania.

    > Z kontekstu jasno wynika, że chodziło motorower, tylko byłeś za głupi
    > żeby napisać poprawnie i zbyt pozbawiony jaj, żeby się przyznać do błędu.
    > Identycznie z prędkościami.

    Przestań w końcu mieszać klasyfikację wynikającą z durnego PORD. Bo nie
    ma tutaj ona żadnego znaczenia.
    Pojazd o którym pisałem to skuter, ponieważ taka jest jego konstrukcja.
    I nie ma znaczenia czy ma 50, czy 250cc - jest to nadal skuter. Czas to
    w końcu pojąć.

    > 25-30 chwilowej to jest 23-28 średniej?
    > Chyba tylko w Twoim matrixie.

    To Ci już wyjaśniłem w innym poście. Może w końcu pojmiesz.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik