  • Data: 2011-05-11 17:00:17
    Temat: Re: Pekniecie przewodu hamulcowego
    Od: Kudłaty na klacie <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-11 16:45, Antek pisze:
    > Użytkownik "Kudłaty na klacie" <k...@g...pl> napisał

    > A ile taki laweciarz bierze ?

    Cholera wie. Jak masz jakieś assistance czy np. ubezpieczenie od Różnych
    Dziwnych Zdarzeń np. w karcie kredytowej to sami Ci przyślą. A tak?
    Naprawdę nie wiem, ja bym zostawił grata w rowie i później szukał
    transportu. Ale tak od razu, w granicach miasta to pewnie mają jakąś
    stawkę za km. Wydaje mi się, że blisko taksówki.

    > I to trzeba placic od razu? A jak sie nie ma przy sobie gotowki?

    Bankomat po drodze, inaczej nie widzę.

    Pzdr
    --
    Kudłaty