eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.) › Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: "Przemek" <p...@d...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
    Date: Mon, 6 Apr 2009 10:05:12 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <grcdl8$5tj$1@mx1.internetia.pl>
    References: <6...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-191-155.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1239005672 6067 77.254.191.155 (6 Apr 2009 08:14:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 08:14:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1146230
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:661bbf80-3f29-4291-b8ff-def092d4ca83@c11g2000yq
    j.googlegroups.com...
    Witam ponownie po dłuższej przerwie :-)

    Jak już opisywałem w poprzednim wątku uszkodzeniu uległ mój komputer
    Lenovo R61i, poniżej link:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_t
    hread/thread/e56a6da60b1180a2/7ecd5faba6322164?hl=pl
    &lnk=gst&q=r61i+serwisu#7ecd5faba6322164

    Za radą grupowiczów oddałem komputer do serwisu RAM Serwis. Oczywiście
    przed oddaniem sprzętu do naprawy zapytałem Pani czy mają takie
    przypadki i jak sa zalatwiane. Otrzymałem informację, że oczywiście
    wymienia się takie rzeczy na gwarancji. Ucieszony powyższa wiadomoscia
    oddałem komputer do naprawy i oczekiwałem na kontakt z firmy RAM
    Serwis...
    Po ok. tygodniu otrzymałem najpierw sms, aby skontaktować sie z
    serwisem, a następnie informacje na telefon, że odmówiono naprawy
    gwarancyjnej. Poprosiłem o uzasadnienie i kosztorys naprawy płatnej na
    e-mail. Otrzymałem e-mail, że serwis jest serwisem producenta i
    występuje w imieniu gwaranta oraz, że odmawiają naprawy z tytułu
    gwarancji.

    Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
    jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
    wartości komputera...

    Wnioski radzę wysunąć każdemu kto będzie chciał reklamować tam
    sprzęt...
    Panu o ksywie "Piotrek" serdecznie gratuluje. Kryptoreklama się
    udała....

    Ponadto proszę każdego o kontakt kto miał podobną sytuację i zwycięsko
    z niej wybrnął, ponieważ nie mam pojęcia jak mam teraz postąpić....


    A jak kiedys opisywalem sytuacje jak w kilku lenovo z serii R padla bateria
    rowno po 12 msc a serwis sie wypial
    (pani z infolinii na propozycje naprawy z tyt. niezgodnosci towaru z umowa
    stwierdzila ze " moge isc do sadu a
    prawnikow to oni maja na pewno lepszych" to grupowi klakierzy lenovo mnie
    zakrzyczeli .Na drugi raz nie kupowac dziadostwa tej firmy,
    ja juz nic od nich nie kupie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: