eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.) › Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)
    Date: Tue, 07 Apr 2009 08:45:59 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 29
    Message-ID: <0...@4...com>
    References: <6...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1239086760 94480 217.153.152.74 (7 Apr 2009 06:46:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Apr 2009 06:46:00 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
    X-Antivirus: avast! (VPS 090406-0, 2009-04-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1146298
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 5 Apr 2009 23:53:57 -0700 (PDT), Pawelek <e...@w...pl>
    wrote:
    >Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
    >jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
    >wartości komputera...

    Bo to RAM Serwis. Od ~10 lat każdy kto miał z nimi do czynienia
    odradza tam jakąkolwiek naprawę która nie jest gwarancyjna. Choć i tu
    są klocki. Przestał kiedyś pracować laptop kolegi z pracy. Jaklo że
    miał ze 3-4 meisiace to do serwisu - akurat oni byli gwarantem. Po
    tygodniu informacja na telefon że uszkodzona jest karta graficzna -
    przegrzana. Naprawa gwarancyjna się nei należy bo to według nich
    uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika.

    Podobnie działał CSS który serwisował sprzęt HP. Każda naprawa
    pogwarancyjna u nich - nawet jak to było wkręcenie śrubki za 20 groszy
    - kosztowała ~70% wartości sprzętu - "bo to jest cena ryczałtowa". A
    na gwarancji normą było że oddałeś jeden egzemplarzz sprzętu a
    odbierąłeś inny - na zasadzie "sztuka jest sztuka" i "nie mamy Pana
    płaszcza i co nam Pan zrobi"?

    A jak robisz naprawę nie gwarancyjną to spróbuj np. w Devro
    http://www.devro.home.pl/ Mam z nimi bardzo pozytywne doświkadczenia -
    ekspertyzę i wycenę naprawy będziesz miał od ręki jeśli sprawa jest
    prosta. Jeśli coś bardziej skomplikowane to na drugi dzień. Wymieniali
    mi np. w laptoku kumpla zintegrowaną z płytą grafikę która
    szwankowała.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: