  • Data: 2018-10-07 17:46:57
    Temat: Re: Pendrive vs HDD zewnętrzny
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2018 o 12:54, Trybun pisze:

    > Czuję się niedoinformowany. Mam ten dysk przed nosem i nie mam pojęcia
    > co leży przede mną. I też o "dysku" jako takim nic tu nie pisze, jest
    > tylko  "Expansion Portable Drive".

    Fascynujące. Równie niedoinformowany poczujesz się obserwując dysk
    wewnętrzny tej samej firmy (innych zresztą też), bo przecież kto wie co
    też może kryć się jako "Seagate Barracuda 2000GB", może HDD, może SSD,
    może hybryda, a może jakiś napęd oparty na taśmie magnetycznej? Nie
    piszą ile ma obrotów (czy tam centymetrów taśmy) na minutę, więc ani
    chybi SSD. Z procesorami jeszcze gorzej, nigdy nie wiadomo ile mają
    rdzeni, a czasem nawet taktowania się z obudowy nie wyczyta, tylko
    jakieś cyferki.