  • 41. Data: 2013-11-28 21:14:15
    Temat: Re: Pentagram Combo 4-Core
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-28 19:18, J.F pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > J.F nabazgrał(a):

    > Ale koszt serwisu nie zalezy od dlugosci kolejki.
    > 14 dni czy 1 dzien - tyle samo czasu trwa naprawa/diagnoza.

    Czas obsługi reklamacji zależy od jej typu bo np. nie działa jest
    łatwiejsze do identyfikacji niż gubi zasięg raz na 5h ... :)

    > 10% wieksze przy tych liczbach. Ale poniewaz jak pisales serwis
    > obsluguje 1% telefonow, wiec tak naprawde 0.1% wieksze.

    Ale ciągle są to koszta a dla firmy chcą zarabiać a nie płacić za
    kolejnych pracowników.

    > A o ile spada zysk z powodu niezadowolonego klienta ?

    Niezauważalnie bo takich co są niezadowoleni i czytają grypy/fora jest
    margines co nawet tutaj widać, ile osób czyta grupę ?? niewielka ilość w
    porównaniu ze sprzętem w obiegu.

    > deczko nie rozumiem ... jakbym mial wydawac klientow pare milionow w
    > ciagu kilku dni a nie tygodni, to rozumiem ze to koszta :-)
    > Ale jesli czas lezenia w serwisie was boli, to czemu go nie skrocicie ?

    Ale ja nie pracuję dla pentagrama więc pytanie nie do mnie :)

    > Ale w praktyce wazniejsza jest obsluga klienta niz jakosc sprzetu :-P

    I tysiące userów są zadowolone a że trafi się jeden czy dziesięciu
    niezadowolonych na grupach/forum to margines.

    Ja jestem niezadowolony z orlenu to znaczy że firma zaraz straci
    wizerunek i tysiące klientów ?? :)

  • 42. Data: 2013-11-28 21:18:29
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-28 17:35, JoteR pisze:

    > Jest stosowny zapis określający po jakim czasie nabywca, w przypadku gdy
    > sprzedawca nie może zadośćuczynić żądaniu doprowadzenia towaru do stanu
    > zgodnego z umową, może się domagać stosownego onmiżenia ceny lub
    > odstąpienia od umowy: Art. 8 p. 4. Prawda, że precyzyjnie? ;->

    Pokaż mi tak jakiś termin, nie ma tam nic i to jest bubel ustawy.

    Termin co do ustalenia czy reklamacja jest uwzględniona czy nie znajduje
    się tylko w art. 8 p. 3 i tam jest zapis o 14 ALE to ustosunkowania się
    do decyzji uznajemy/nie uznajemy a nie terminie rozliczenia.

  • 43. Data: 2013-11-28 21:20:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 52978ab7$0$2160$6...@n...neostrada.pl

    > Sprawny ? jako telefon ciagle dobry.

    Jako telefon -- ale nie jako nawigacja, przeglądarka,
    m@iler, HotSpot, latarka, kamerka do pstrykania fotek
    w sklepie czy robienia notatek w ,,czytelni'' czy
    podglądarka stanu kont bankowych i nie jako zdalna
    stacja pogody...

    Weźmy dzień taki jak dzisiejszy...

    () Wyjeżdżam z garażu -- chcę znać temperuję
    i prognozy, aby nie zostać złapanym na lodzie.

    () Wpłacam w banku pieniądze (choćby i niespełna
    5 stów, jak dzisiaj) i chcę wiedzieć, czy one
    zostały zaksięgowane poprawnie.

    () Chcąc zapłacić szarytką, mogę sprawdzić, na ile
    mnie stać...

    () Chcę wiedzieć, jak dużo chodzę, więc włączam
    zapisywanie śladów i odbiornik GPS.

    () Zgubiłem się na rozkopanych ulicach, więc
    uruchamiam nawigację.

    () Kupuję/oglądam kurtki puchowe, więc pstrykam im fotki...

    Czy do tych zadań mogę użyć starej komórki?
    Nawet taka sprzed dwóch lat nie nadaje się do tego celu.

    BTW -- przez jakiś czas komórka była poza zasięgiem.
    Aero2 natomiast był wówczas aż na -51 dBm.
    O tyle dziwne, że Play ponoć chodzi na każdym maszcie.

    > To ja widac jakis inny jestem, bo moje stare w wiekszosci ciagle dzialaja, a tato
    uzywa nadal ME45, ktory ma juz ponad 10 lat. Ale
    > to juz jego ostatnie lata, bo nastepnej baterii pewnie nie da sie kupic :-)

    Działają, ale baterie zmieniasz?
    Akurat one zwykle dlatego nie działają poprawnie,
    bo nie mają baterii lub szwankuje im klawiatura.

    Jako telefon do dzwonienia z domu/mieszkania na 112 jest
    dobry -- bo może być stale ładowany i do każdego klawisza
    można podpiąć 112.

    Jeden z moich starych telefonów jest tak uszkodzony, że
    cicho słychać głos rozmówcy -- w mieszkaniu nie szkodzi,
    bo jest tam cicho, ale na ulicy raczej z tego telefonu
    trudno korzystać.

    > Elektronika poprawnie zrobiona potrafi bardzo dlugo dzialac.

    Tak -- własnie piszesz o problemie bateri.
    Do tego dochodzą problemy z klawiaturą.

    Im komórka jest dłużej używana, tym większe
    prawdopodobieństwo dokonywania krótkich (ze
    stołu czy ręki na podłogę) lotów. ;)

    > I nie kosztuje jakos wybitnie drozej.
    > (przynajmniej tak bylo do czasu wprowadznia RoHS).

    > Ale my tu o telefonie ktory jeszcze niedawno sam uzywales,

    Czyli o jakim? Bo ja używałem w swym życiu co najmniej
    9 (tyle naliczyłem bez trudu) telefonów komórkowych i miałem
    co najmniej 4 swoje numery telefonu komórkowego.
    Nie chodzi mi o to, że trzymałem 9 komórek w rękach,
    ale o to, że używałem każdego z tych telefonów na co
    dzień co najmniej jeden rok.

    > potem kupiles nowy,

    Czyli jaki?

    > a potem nowy sie zepsul...

    Który zepsuł się?
    Żaden z tych, które kupiłem jako nowe,
    nie zepsuł się, póki był w moich rękach.

    Do tej pory mam takie dwa -- Monstera i komórkę Nokii sprzed około 15 lat.
    Monster ma żółtą plamkę -- taki otrzymałem ze sklepu Electro.pl.
    A przewód USB od samego początku tez był słaby -- nie mogłem
    podłączyć Monstera do PeCeta -- pisałem o tym przed wyjazdem
    do Gołdapi, czyli gdzieś w połowie września.

    > A to zalezy do czego chcesz go uzyc.
    > To wszystko do czego uzywales poki uzywales, zapewne dziala jak dzialalo :-P

    Używałeś póki używałeś? -- a możesz to przetłumaczyć na zwykły język?

    -=-

    Wymieniłem Ace na Monstera, bo Ace mi nie wystarczał.
    Zmieniłem chodzącą/sprawna Nokię (o której pisze wyżej)
    na inną, bo nie mogłem zainstalować tokena z EuroBanku.
    Tę zamieniłem na inną (na cichą -- że tak powiem) bo
    miała BT i zamieniłem ją na inną używaną Nokię...

    Ace chciałem, bo miał GPS i dostęp do netu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2013-11-28 21:24:56
    Od: Chris <x...@x...com>

    > Podstawową funkcją -- tak, ale smartofny oferują coś więcej
    > i raczej nikt nie kupuje smartfonu tylko po to, aby go używać
    > tylko do prowadzenia rozmów.

    Ale ja piszę o TELEFONIE który jest podstawową funkcją a nie o dodatkach.

    > Pisze to osoba, która kilka linii wyżej pisze, że smartfon służy do
    > dzwonienia...

    Ale ja piszę o TELEFONIE który jest podstawową funkcją a nie o dodatkach.

    > Pisze to osoba, która kilka linii wyżej napisała, że
    > smartfon służy do dzwonienia, i że tego nie zmienię...

    Ale ja piszę o TELEFONIE który jest podstawową funkcją a nie o dodatkach.

    > Chris> Tu przesadzasz troszkę, funkcją telefonu
    > Chris> jest dzwonienie i tego nie zmienisz.
    >
    > -=-
    >
    > Oto obraz jałowej rozmowy z przedstawicielem serwisu Pentagramu.

    Ale ja z pentagramem nie mam nic wspólnego oprócz tego że reklamowałem
    tam we wrześniu HUB HDMI który nie został naprawiony i jestem też zły z
    tego powodu :)

    > Nie można liczyć popsutych i wymyślać nie można, ale można uznać,
    > że na 13 tysięcy sprzedanych jest 150 niereperowalnych..
    >
    > Obrażaniem jest uznanie, iż ograniczanie się do dzwonienia
    > jest prymitywizmem (w kontekście używania smartfonu), ale
    > jednak można napisać, że
    >
    > Chris> zmieniły się preferencje co do używania telefonu.

    Ale ciągle dzwonienie jest podstawową funkcją telefonu, chcesz
    multimedia to kup tablet, tam masz większy ekran, lepszą rozdzielczość i
    opcji telefonu można nie mieć (te z GSM to rzadkość) więc i twoje
    problemy znikną :)

  • 45. Data: 2013-11-28 21:30:24
    Od: Chris <x...@x...com>

    > "Chris" l77kih$sbm$...@n...news.atman.pl

    > Ilością nie mierzymy telefonów.
    > Pytanie pozostało bez odpowiedzi -- jeśli nie można
    > liczyć uszkodzonych, skąd biorą się nienaprawialnie
    > uszkodzone?

    To elektronika i taniej jest wymienić niż bawić się w naprawę gdzie
    naprawa to wymiana całych bebechów gdzie stara zostaje tylko obudowa i
    ekran.

    > Więc jest tak jakoś:
    >
    > -- nie wymyślasz tych 150 sztuk
    > -- nie liczysz popsutych sztuk
    > -- wiesz, że na 13 tysięcy sztuk jest 150 stuk nienaprawialnych
    >
    > Skąd wiesz? Nie liczysz, nie wymyślasz...

    Mam dane co do sprzedaży i zwrotów do producenta i to są fakty.

    Jakoś inni nie narzekają :)

  • 46. Data: 2013-11-28 21:35:46
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Chris" napisał:

    > Pokaż mi tak jakiś termin, nie ma tam nic i to jest bubel ustawy.

    To, co stoi za tobą i kopie, wabi się Ironia...

    JoteR

  • 47. Data: 2013-11-28 21:45:39
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-11-28 21:35, JoteR pisze:

    > To, co stoi za tobą i kopie, wabi się Ironia...

    Po prostu lubię się opierać na faktach choć bywają czasami bolesne, na
    tym samym żerują prawnicy a im nikt nie mówi Ironia.

  • 48. Data: 2013-11-29 01:52:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" 5297a698$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki Pentagram 13.000 tel serii monster a
    wróciło jako nienaprawialnych 150 sztuk.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2013-11-29 01:57:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" 5297a7e0$0$2171$6...@n...neostrada.pl

    > Mam dane co do sprzedaży i zwrotów do producenta i to są fakty.

    Ale nie liczysz uszkodzonych -- moje zdanie ignorujesz, gdyż ja mam uraz.

    "Chris" l77ddf$kte$...@n...news.atman.pl

    > Ty masz uraz więc twoja opinia się nie liczy :)

    > Jakoś inni nie narzekają :)

    Nie tylko nikt sztuki złota nie oferował, ale nawet
    do tej pory nie zaoferowano mi wymiany smartonu
    z uszkodzonym ekranem na nowy smarton.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2013-11-29 08:34:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" 5297a698$0$2165$6...@n...neostrada.pl
    > "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    Ale ty się czepiasz serwiu pentagrama z którym nie mam nic wspólnego,
    dystrybucja a serwis są to dwie różne sprawy.
    Dodam więcej o czym już pisałem, serwis pentagram też mnie wqrw.. dajac po 2
    czy 3 tygodniach test ok na huba hdmi a nie jest sprawny do tej pory tylko
    nie mam czasu albo zapominam go znowu do nich wysłąć ze zjebką. Serwis
    pentagrama to osobna firma.