  • Data: 2018-07-06 08:25:33
    Temat: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na KF nie bylem nascie lat i nie wiem co tam teraz jest, ale bawiłem
    > się niedawno radiem na 175MHz i dowiedzialem się że jestem h..em po
    > minucie rozmowy z grzecznym zapytaniem czy mi radio nie piszczy bo to
    > chiński złom.

    To dokładnie jak na grupach dyskusyjnych. Dzielisz się swoją wiedzą i
    doświadczeniem i dowiadujesz się, że jesteś debilem, palantem, chamem,
    nieukiem i "kurwiem", a dowodem na to nie są merytoryczne argumenty, ale
    samo stwierdzenie, że jesteś głupi. Nieważne, że w danej dziedzinie
    "zjadłeś zęby", że masz fakultety - jesteś debilem.

    Kiedyś nie było takiego chamstwa i ludzie normalnie się do siebie
    odnosili. Wszystko przez to, że kiedyś grupy obsługiwane były poprzez
    usenet, a konfiguracja czytników wymagała pewnej inteligencji oraz
    umiejętności konfigurowania czytników. Kiedy tylko grupy dyskusyjne
    zaczęto udostępniać poprzez bramki www nastąpił "wysyp" miernot i
    frustratów, którzy zaczęli leczyć swoje kompleksy na grupach. Dla nich
    nie liczy się merytoryka, lecz to by udowodnić, że jest się lepszym.

    Podobnie jest z radiami. Póki samemu się robiło lub trzeba było kasę
    składać latami to w eterze była kultura. Teraz jak byle kto może sobie
    kupić za grosze to i pojawia się masa miernot i frustratów.