  • Data: 2024-03-15 11:48:49
    Temat: Re: Pierwszy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Mar 2024 10:50:27 +0100, Cavallino wrote:

    > Naiwny.....
    > Nawet jakby gdzieś na taki odstawiali, to się szybko zapcha.
    > Zresztą on też nie jest darmowy - trzeba utrzymywać.

    Oni są wygodni - wynajmują usługe przechowania :-)

    Ale zdarza się teraz, ze właściciela nie ma, a koszta rosną :-)

    > No właśnie.

    > Te zmiany tylko nasilą te problemy.
    > Teraz kontroli sądowej w większości przypadków nie ma przewidzianej,
    > więc teoretycznie powinno iść szybciej.

    No ale to wcale nie jest prawidłowe, że nie ma niezawisłego sądu w
    sprawie, gdy w koncu może o duże pieniądze chodzic.

    Natomiast kiedyś był tryb przyspieszony, chyba nadal jest - i pijaka
    można skazac w 24h, albo w tydzień ..

    > Efekt będzie taki, że ci co mają auta coś warte, to sie wywiną, bo nie
    > będzie na nich, a państwo będzie miało problem z zalegającymi złomami.

    tych co nie stac, to nie stać i na apelację.

    > Jeden plus - będzie więcej złomowań złomów przechwyconych przez państwo,
    > więc już ponownie na ulice nie wyjadą.
    > Może to i warte tych kosztów? ;-)

    Wątpie. Zlicytują niezaleznie od stanu i wrócą na ulicę.

    Natomiast pijak zostanie bez auta, i to jest może zysk.
    Tylko jak to stary złom ... to stac go będzie na inny stary złom,
    albo i na ten sam :-)

    J.