  • Data: 2024-03-15 12:39:26
    Temat: Re: Pierwszy
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2024 o 12:10, J.F pisze:
> [...]
    e-prawo-juz-dziala-jest-pierwsza-konfiskata-samochod
    u-za-jazde-pod-wplywem-alkoholu,530440.html

    > Przy 3 promilach - jakos tak. Nie wiedział, ze pijany, czy co.

    Przy 3 może się wątek urwać i niczego nie będziesz pamiętał a jaka Cię
    ułańska fantazja poniesie ciężko przewidzieć jak normalnie tyle nie pijesz.

    > No chyba, ze np trafisz na zepsuty alkomat :-)

    > A predkosci tez nigdy nie przekraczasz?
    >
    > Bo wiesz ... to usiłowanie zabójstwa :-)

    I teraz jeśli za prowadzenie pod wpływem można zapłacić swoją Teslą to
    może za przekroczenie prędkości też powinno być np 100 tysięcy mandatu.
    Taki jest wymiar tego złodziejstwa.