    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pierwszy android - pytania
    Date: Fri, 1 Mar 2019 16:31:10 +0100

    J.F. w news:1cx49onld1tww.1d7l5vm3zlm9p$.dlg@40tude.net
    > na 2A tez napisali 5.0V
    > A potrafi byc ciut wiecej, zeby kabel przepuscil 2A.
    > Byc moze w takiej "1A" nie cudowali.

    prawda jest taka, ze ja to Ampere uzywam sporadycznie i w zasadzie w jednym
    celu: *porownanie* ladowarek i kabli. Tylko to wydaje mi sie w miare
    wiarygodne, porownanie.
    Z wiedza, ze lepszy jest mniejszy amperaz, za to wiekszy woltaz.

    Ta ladowarka o ktorej wspomnialem (dalem screen) --> 5v/1A, w ladowaniu
    Ampere DZISIAJ pokazuje 580-90/600mA, ok 4v.

    Teraz sprawdzilem, jak jest z inna ladowarka i z tym samym samsungiem -
    ladowarka Huawei. Ma namalowane na obudowie output: "5v/2A or 9v/2A"
    (co-by-to-nie-znaczylo) i w czasie ladowania Ampere pokazuje:
    ok 3.9v i na samym poczatku ladowania ponad 800-700mA, po okolo minucie
    spada i jest mniej wiecej 580-600mA

    wniosek taki, ze "po jednych pieniadzach" te ladowarki. Niby ta druga ma
    teoret. 2A, ale i tak robi to samo , co ladowarka samsungowa.

    > Albo ma na pokladzie jakis uklad scalony, ktory mierzy rzeczywisty
    > prad i podaje do Ampere,

    no, az tak, to ja nie wnikalem w specyfikacje sprzeciora samsung j3 ... :)

    > albo nie ma i ustala w jakis sposob
    > uposzczony,

    pewnie tak...

    > albo w ogole bierze z sufitu :-)

    dobre pytanie do Ampere: jak to zbiera.

    > Trzeba porownac z chnskim miernikiem :-)

    w sumie, to o tym gadgecie pisalem poprzednio.