  • Data: 2019-07-10 02:51:23
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Za glupi jestes pizdziak zeby jakies przynety zarzucac. Roznica pomiedzy nami taka ze
    ja miewam migreny a ciebie leb napierdala. Co do hulajnogi przymule bagienny. Dobrze
    mi zrobili. Na drodze dla rowerow jest rowerem a w 99% przypadkow na chodniku dalej
    jest pieszym. A kiedy nie jest pieszym ani rowerem to jest pojazdem mechanicznym i
    moge sie nia poruszac po jezdni. Mam ja z miesiac i 200 kilometrow zrobilem. Troche
    wiecej niz zlotowke mnie to kosztowalo. Frajda taka ze dzisiaj do domu wracalem przez
    inna dzielnice bo slyszalem ze tam dobre lody sprzedaja.