    Subject: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <5d2e48e5$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d2fa03a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d359ef7$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d36ca1f$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d36e98a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 24 Jul 2019 01:21:39 +0200

    W dniu 2019-07-23 o 18:59, Budzik pisze:
    [...]

    > Jeżeli widzisz tłum a przejezdzasz chocby 40km/h po pasie sasiadującym ze
    > stojącymi pieszymi to słowo "wydaje sie" jest najbardziej adekwatne.
    > Widziałem to pare razy na przykładzie zwierzat - praktycznie brak szans
    > na reakcje.

    Hmm, może miałem szczęście ale w swoim życiu potrąciłem zająca.
    Widziałem go na poboczu po lewej (70km/h/noc/las) ale wystartował do
    ścigania, zwolniłem wyprzedził mnie, zawrócił i poszedł na czołówkę ze
    zderzakiem. Nie miałem szans. Przeżył ale to zając/samobójca był :)

    Mnie jednak podobasię odcinek Bogucin-Antoninek :D...tam z lasu, nocą
    wychodzi czasem LOCHA wielkości autobusu i paczy w światła aut,
    złowrogo. Może to już następne pokolenia są teraz...ale jak ktoś tam w
    nocy zapierdala, to złomuje auto. No chyba że to TIR :]...w lasach
    Puszczy Noteckiej...wychodzą jelenie wielkości małego bloku. Mam foty
    ubitych aut a jeżdżę tam co tydzień. Rozjechanych jeży/lisów/kotów nie
    wspomnę...czy ostatnio kaczuszki
    https://www.tvn24.pl/gdansk-kierowca-rozjechal-kaczk
    e,954850,s.html

    ale jak widać, to nie był nieuważny pieszy :]

    > Nie minimalizujesz. Zmniejszasz. Gdybys minimalizował to bys jechał 10 na
    > godzine.

    Minimalizuję, i zwiększam margines bezpieczeństwa. Wyobraź sobie, że nie
    powoduje to praktycznie zmian w płynności ruchu :) raczej regulację...bo
    ci za mą muszą :] ci co mnie wyprzedzają (szczególnie na przejściu) sami
    wyznaczają sobie linię mety kiedy kogoś dopadną i wezmą na rogi :)

    > Przekomarzac sie jest rzecza ludzką. :)
    > Mysle ze wbrew pozorom jezdzimy podobnie, byc moze ja wymagam odrobine
    > wiecej od pieszych choc instynkownie tez staram sie nie przejezdzac ze
    > zbyt duza predkoscia jak widze ze stoja w wiekszej grupie przy przejsciu.
    > Pop orstu uwazam ze w sytuacji która zapoczatkowała dyskusja przewinienie
    > pieszego było tak duze ze zwalenie winy na kierowce to gruba przesada.
    > Ale moze masz racje ze nastepnym razem kolejnych tysiac kierowców ktorzy
    > zobacza ten filmi beda w takim miejscu jechac wolniej...

    Zgadzam się z tym od samego początku, że sąd przegiął i mam od początku
    JEDNO ALE...tylko tyle.
    [...]

    > Trudno powiedziec o jakim fragmencie Hetmanskiej mowisz...

    Z ronda Starołęka w kierunku Wildy, na moście.

    > Mowisz ze gdybys nie przyspiszył to ci debile bezmyslnie wpakowaliby ci
    > sie w kufer?

    Nie, musieliby ostro hamować ale ten trzeci mógłby przyjebać temu
    drugiemu. Puściłem debili, niech sobie zapierdalają. Przydałby się tam
    jednak jakiś fotoradar ale nie taki, że jak jest 70 to pstryka na 80.
    Taki co pstryka powyżej 100. Też by zarobił sporo bo taryfikator podaje
    300 do 400 a tam codziennie przekraczają 100 :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>