    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5d2e48e5$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d2fa03a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d359ef7$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d36ca1f$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d36e98a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d379690$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 24 Jul 2019 19:59:53 GMT

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > [...]
    >
    > Hmm, może miałem szczęście ale w swoim życiu potrąciłem zająca.
    > Widziałem go na poboczu po lewej (70km/h/noc/las) ale wystartował do
    > ścigania, zwolniłem wyprzedził mnie, zawrócił i poszedł na czołówkę
    > ze zderzakiem. Nie miałem szans. Przeżył ale to zając/samobójca był
    > :)

    Mysle ze to jest tylko i wyłącznie kwestia szczescia.
    Ja kiedys potraciłem kociambra ktory wybiegł nawet nie jakos szybko zza
    sztachet płota. Ciezko o jakas sensowna reakcje.
    Natomiast ze dwa razy zdarzyło mi się minac o włos. Do dzis nie wiem czy
    to szczescie czy dobra reakcja.
    Wracajac do grupy osób stojącej przy pasach np na czerwonym swietle - ja
    wole po prostu przejechac obok nich innym pasem. Jezeli sie nie da bo np
    jest tylko jeden pas w dana strone to nie mam złudzen ze ich
    bezpieczenstwo lezy w ich rekach i nogach.

    > Mnie jednak podobasię odcinek Bogucin-Antoninek :D...tam z lasu,
    > nocą wychodzi czasem LOCHA wielkości autobusu i paczy w światła aut,
    > złowrogo. Może to już następne pokolenia są teraz...ale jak ktoś tam
    > w nocy zapierdala, to złomuje auto. No chyba że to TIR :]...w lasach
    > Puszczy Noteckiej...wychodzą jelenie wielkości małego bloku. Mam
    > foty ubitych aut a jeżdżę tam co tydzień. Rozjechanych
    > jeży/lisów/kotów nie wspomnę...czy ostatnio kaczuszki
    > https://www.tvn24.pl/gdansk-kierowca-rozjechal-kaczk
    e,954850,s.html

    > ale jak widać, to nie był nieuważny pieszy :]

    I potem masz wszedzie znaki "uwazaj na zwierzyne" bo nadlesnictwo szuka
    dupochronu.
    BTW spotkanie z takim zwierzem i złomowanie auta - biore w ciemno takie
    konsekwencje.

    > Minimalizuję, i zwiększam margines bezpieczeństwa. Wyobraź sobie, że
    > nie powoduje to praktycznie zmian w płynności ruchu :) raczej
    > regulację...bo ci za mą muszą :] ci co mnie wyprzedzają (szczególnie
    > na przejściu) sami wyznaczają sobie linię mety kiedy kogoś dopadną i
    > wezmą na rogi :)

    To ze płynny ruch wcale nie musi oznaczac szybkiego ruchu to ty mi nie
    tłumacz. Jestem fanem płynnej jazdy i ecodrivingu.
    Ja ci tylko mowie ze zle uzywasz słowa "minimalizuje" no chyba ze uwazasz
    ze jadac 10 na godzine masz wieksze szanse zabic pieszego niz jadac 40...

    > Zgadzam się z tym od samego początku, że sąd przegiął i mam od
    > początku JEDNO ALE...tylko tyle.

    Ok.

    > [...]
    >
    > Z ronda Starołęka w kierunku Wildy, na moście.

    Bardzo niebezpieczny fragment bo nawierzchnia nierĂłwna a pieszy moze
    przeciez wybiec z nasypu (bo np spał w trawie i nagle sie obudził...
    ;-PPP
    Fakt jest faktem ze ten fragment rzeczywiście ma coś w sobie ze przyciąga
    frustratów. Nieraz miałem tam siedzacego durnia na dupie przy czym mnie
    to jakos specjalnie nie rusza... ;-DDD

    > Nie, musieliby ostro hamować ale ten trzeci mógłby przyjebać temu
    > drugiemu. Puściłem debili, niech sobie zapierdalają. Przydałby się
    > tam jednak jakiś fotoradar ale nie taki, że jak jest 70 to pstryka
    > na 80. Taki co pstryka powyżej 100. Też by zarobił sporo bo
    > taryfikator podaje 300 do 400 a tam codziennie przekraczają 100 :)

    Wydaje mi się, że twoja ocena moze byc lekko na wyrost (zwłaszcza przy
    ocenie via lusterko wsteczne) ale to w sumie nie takie wazne ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik