    Subject: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <5d2fa03a$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d359ef7$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d36ca1f$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d36e98a$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5d379690$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 25 Jul 2019 01:22:27 +0200

    W dniu 2019-07-24 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > Mysle ze to jest tylko i wyłącznie kwestia szczescia.
    > Ja kiedys potraciłem kociambra ktory wybiegł nawet nie jakos szybko zza
    > sztachet płota. Ciezko o jakas sensowna reakcje.

    Jak popada to omijam żaby. Żona jak ze mną jedzie, to prawą ręką się
    ładnie trzyma za uchwyt w podsufitce. Piękny slalom :]
    Ja tam je normalnie widzę, nawet w nocy a ona nie i mi imputuje że mam
    je rozjechać :/

    > Wracajac do grupy osób stojącej przy pasach np na czerwonym swietle - ja
    > wole po prostu przejechac obok nich innym pasem. Jezeli sie nie da bo np
    > jest tylko jeden pas w dana strone to nie mam złudzen ze ich
    > bezpieczenstwo lezy w ich rekach i nogach.

    Zwyczajnie obserwuję wszystko. Nie powiem, 3h takiej jazdy i jestem
    zmęczony. Jeszcze jakiś czas temu zapierdalałem. Adrenalina powoduje to,
    że po takiej jeździe ~ 200km jestem na miejscu o 30min szybciej ale
    fizycznie zwłoki. 2 kawy to mało a i tak jak adrenalina opadnie, to
    zasypiam na godzinę (reakcja organizmu na zwiększoną aktywność)
    czyli...pół godziny straty w bilansie. Nie opłaca się :)

    e,954850,s.html

    Zobacz te kaczuszki...takie ładne były :(

    > I potem masz wszedzie znaki "uwazaj na zwierzyne" bo nadlesnictwo szuka
    > dupochronu.
    > BTW spotkanie z takim zwierzem i złomowanie auta - biore w ciemno takie
    > konsekwencje.

    Ja jakoś nie. Mogę zapierdalać ale 30km co pokonuję w lasach z
    prędkością 70km/h nie zezłomuje mi auta na tyle, co z prędkością 90km/h.
    Wyliczyć Ci różnicę tych paru minut na tym dystansie? Już oglądałem
    jednego wieczoru Audi kolegi, co zajebał w dzika 10 min od domu. Wrócił,
    wymieniliśmy chłodnicę, wsiadł i przyjebał w nastepnego na 20 kilometrze
    ale lekko lepiej bo maska też do wymiany. Efekt? Nie dojechał :)

    > To ze płynny ruch wcale nie musi oznaczac szybkiego ruchu to ty mi nie
    > tłumacz. Jestem fanem płynnej jazdy i ecodrivingu.
    > Ja ci tylko mowie ze zle uzywasz słowa "minimalizuje" no chyba ze uwazasz
    > ze jadac 10 na godzine masz wieksze szanse zabic pieszego niz jadac 40...

    Mam reakcję "jeszcze" komputera i uważam. Nie mam się za boga ale jestem
    już w tej opcji kierowców, która ogląda wypadki a nie bierze w nich
    udziału. OK, nie twierdzę że jestem alfą i omegą ale swoje 30x naokoło
    ziemi już przejechałem. Wolno też nie jeżdżę i przekraczam...ściganie mi
    przeszło bo obecne auto ma 2T i 10 sek pali gumę nim ruszy, więc lekkie
    fury mi odchodzą :/ a jak się rozpędzę, to trudno zatrzymać się bez
    kotwicy...chociaż w weekend wsiadam w Mitsu i czasem sobie dojebię :]

    > Bardzo niebezpieczny fragment bo nawierzchnia nierówna a pieszy moze
    > przeciez wybiec z nasypu (bo np spał w trawie i nagle sie obudził...
    > ;-PPP
    > Fakt jest faktem ze ten fragment rzeczywiście ma coś w sobie ze przyciąga
    > frustratów. Nieraz miałem tam siedzacego durnia na dupie przy czym mnie
    > to jakos specjalnie nie rusza... ;-DDD

    Pewnie Cavallino :)

    > Wydaje mi się, że twoja ocena moze byc lekko na wyrost (zwłaszcza przy
    > ocenie via lusterko wsteczne) ale to w sumie nie takie wazne ;-)

    Na testach (takie kręciołki na linkach z ustawianiem patyczków) to
    szukajo, gdzie oszukuję bo mam zawsze 100% :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>