    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pirat jeden
    Date: Wed, 20 Jun 2018 23:32:33 +0200

    On 2018-06-20 22:56, Akarm wrote:
    > Nosz... Kurwa! Tu nie chodzi o "dogoni czy nie dogoni", ale o to, że
    > matoł za kierownicą nie ogarnia jazdy, a jego kolesie obwiniają o
    > wypadek kogoś, kto tego wypadku nie spowodował z całą pewnością.

    to i owszem

    > W tej sprawie jedynymi przestępcami okazali się policjanci, więc nie
    > wydaje mi się, żeby sprawa ich premiowała.

    ostatnio jak sprawdzalem zupelnie niekoniecznie mozna bylo jezdzic po
    pijaku zeby uciec przed policja nawet jezeli wydaje nam sie ze nie
    powinni nas kontrolowac bo akurat mamy wylaczony silnik ale i kilka
    promili siedzac za kierownica wiec zostawiajac skutki poscigu na boku
    sam poscig raczej zasadny byl

    nie mam dostepu do platnego artykulu wiec nie wiem czy interwencja
    prowokujaca poscig byla bezzasadna ale nie wydaje mi sie zeby bylo mozna
    odmowic policjantowi np. prawa do prewencyjnego pouczenia pijanego
    kierowcy w samochodze ze jezeli uruchomi silnik i odjedzie to zostanie
    przestepca, nie wiem tez na jakiej podstawie policja sie tam znalazla i
    zainteresowala tym kierowca