  • Data: 2016-09-19 17:36:32
    Temat: Re: Pisanie programów do obliczeń symbolicznych
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2016 o 14:41, slawek pisze:
    > W Pythonie coś jest. Niespecjalnie wnikałem, bo Mathematica i Alfa albo
    > dają radę albo nie. A jak nie, to trzeba robić to siecią neuronową, tj.
    > użyć mózgu. Własnego.

    Jak na razie nic nie robiłem w Pythonie, może warto to nadrobić. Myślę
    że powolność Pythona wynika z tego, że obliczenia wykonywane są z
    dowolną precyzją i nie można tego wyłączyć.
    A pytanie tego wątku jest: jak w językach w rodzaju C++ czy Java zabrać
    się za pisanie dość prostego przekształcacza wyrażeń?