  • Data: 2017-06-23 10:51:27
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 10:37, Liwiusz pisze:
    > Czytania i rozumienia? Trudno tego uczyć, tu trzeba dawać przykład, i
    > liczyć, że załapią. Na siłę myślenia nie nauczysz. Nie każdy może mieć
    > mądre dzieci :)

    W UE każdy. A jak nie to patrz punkt pierwszy
    Ma mieć i już. a jak nie to się mu pomoże dyrektywą.

    > Czyli neta używasz, czyli używasz, czyli nie ponosisz opłaty 2zł.

    Nie koniecznie bo mam zamiar używać sporadycznie np. 3 mies. w roku.

    Zresztą podobno transfer do automapy jest darmowy. To jeszcze nie
    potwierdzona informacja.

    > Przecież nikt, kto jest w stanie nauczyć się prowadzić samochód, nie
    > będzie wybierał oferty gsm opierając swoją wiedzę o warunkach na tytule.
    > Trzeba sobie przeliczyć, czy rzeczywiście chcemy tego telefonu używać, a
    > jeśli tak, mieć świadomość tej opłaty. BTW: opłata jest pobierana tylko
    > wówczas, jeśli te 2zł są na koncie. Jeśli nie ma, opłaty też nie ma
    > (tyle że po roku wyłączają numer).

    Grosz do grosza...

    Ładna pani nigdy Ci tego nie powie. (sprawdzałem empirycznie) Jak
    przyjdziesz zdziwiony z reklamacją to dopiero sobie przypomni że
    faktycznie jest taki zapis na fafnastej stronie drobnym druczkiem
    Zapis absurdalny bo kłócący się z ideą oferty.
    Jest to numer na kartę z nie przedawniającymi się pakietami złotówek w
    którym pobierany jest abonament miesięczny za nie używanie

    PARANOJA

    > Karta prepaid to nie bank, aby takie środki trzymać na koncie.

    Nie na temat

    > Przez tę ochronę mamy właśnie takich debili, którzy potrafią tylko
    > złożyć w wyraz literki z tytułu, i na tej podstawie coś sobie roją.

    PRZYJACIELU!!! :-)

    > Jakoś po usenecie nie pałam do ciebie wielką sympatią:)

    Nie musisz pałać ;-) tylko głosuj tak przy urnie wyborczej.

    > Muchy siedzą w jakichś taryfach sprzed 5 lat. Taryfa "odnowa" to bardzo
    > przyjemny cennik skrojony dla konkretnych użytkowników. Jako że ma stan
    > darmowy w sieci, może być o wiele lepszy od zachwalanego dotychczas dla
    > "no-userów" freemium w Virginie.

    Ale to dalej nic nie zmienia w negatywnej ocenie takiego podstępnego
    działania.