  • Data: 2009-03-20 11:19:33
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: s...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(

    A ja mysle, ze jakby wielka trojka w ktorej u kazdego z operatorow mialem
    abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
    inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
    fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
    mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach, na prawde niezly BOK i
    mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.

    Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
    pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
    za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.

    Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
    pomyslec dla Ciebie.

    Tak wiec nie dziw sie prosze, ze poszedlem do sieci, ktora ma pazur i dba o
    swoich obecnych klientow. Przynajmniej im sie jeszcze chce. I na prawde te 50 zl
    w te czy w tamte na rachunku miesiecznym jest dla mnie drugorzedne.

    A co do asymetrycznego interconnectu. Nie Play jest tu winien tylko ustawodawca.
    Jakby wprowadzono asymetryczny interconnect na zasadzie
    Play-placi-nizsza-oplate-interconnectowa-do-innych-a
    -inni-do-Play-taka-jak-do-siebie-nawzajem,
    a nie ten system co jest teraz to nie byloby calego problemu.

    I jeszcze jedno: pewne ulatwienia ma wielu operatorow stacjonarnych i MVNO w
    Polsce. I tez powinni miec lepsza motywacje, zeby sie starac bo dopiero
    startuja. Jednak jedynie Play autenycznie stara sie podzielic tym, ze ma
    oszczednosci z klientami. I ja to doceniam.

    sympatyczny