eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - postawa aspoleczna › Re: Play - postawa aspoleczna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: s...@a...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - postawa aspoleczna
    Date: Fri, 20 Mar 2009 12:19:33 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 48
    Sender: k...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.test.onet.pl 1237547973 16308 213.180.130.17 (20 Mar 2009 11:19:33
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Mar 2009 11:19:33 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 89.75.138.71, 192.168.243.155
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.0.7)
    Gecko/2009021910 Firefox/3.0.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966474
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(

    A ja mysle, ze jakby wielka trojka w ktorej u kazdego z operatorow mialem
    abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
    inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
    fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
    mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach, na prawde niezly BOK i
    mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.

    Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
    pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
    za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.

    Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
    pomyslec dla Ciebie.

    Tak wiec nie dziw sie prosze, ze poszedlem do sieci, ktora ma pazur i dba o
    swoich obecnych klientow. Przynajmniej im sie jeszcze chce. I na prawde te 50 zl
    w te czy w tamte na rachunku miesiecznym jest dla mnie drugorzedne.


    A co do asymetrycznego interconnectu. Nie Play jest tu winien tylko ustawodawca.
    Jakby wprowadzono asymetryczny interconnect na zasadzie
    Play-placi-nizsza-oplate-interconnectowa-do-innych-a
    -inni-do-Play-taka-jak-do-siebie-nawzajem,
    a nie ten system co jest teraz to nie byloby calego problemu.

    I jeszcze jedno: pewne ulatwienia ma wielu operatorow stacjonarnych i MVNO w
    Polsce. I tez powinni miec lepsza motywacje, zeby sie starac bo dopiero
    startuja. Jednak jedynie Play autenycznie stara sie podzielic tym, ze ma
    oszczednosci z klientami. I ja to doceniam.


    sympatyczny

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: