eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - postawa aspoleczna › Re: Play - postawa aspoleczna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - postawa aspoleczna
    Date: Fri, 20 Mar 2009 13:16:32 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <gq01vv$r34$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <T...@n...onet.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dlw70.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1237551937 27748 83.24.52.70 (20 Mar 2009 12:25:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Mar 2009 12:25:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <4...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966482
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:
    > Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
    > "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
    > poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
    > byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
    > przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
    > okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
    > a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
    > moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
    > pomyslec dla Ciebie.

    To się chyba staje standardem. W Plusie też tak jest. Co ciekawe:
    klientów Simplusa traktują inaczej ( nie masz z nami umowy, to musimy o
    Ciebie dbać, bo możesz w każdej chwili z nas zrezygowanć ) W momencie, w
    którym ma się w Plusie podpisany abonament to jest kaplica. Załatwienie
    czegokolwiek jest trudne.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: