    From: DK <c...@W...wroclaw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play "super oferta". :D
    Date: Thu, 10 Oct 2019 15:29:01 +0200

    Akarm pisze:
    > Zadzwoniła dzisiaj do mnie konsultantka z Play z dostosowaną do moich
    > potrzeb ofertą dla firm. Wypytała o wszystko i kiedy dowiedziała się, że
    > za trzy numery płacę miesięcznie ok. 40 zł, postanowiła przedstawić mi
    > nową, doskonałą, ofertę, w której za podobne usługi płaciłbym
    > miesięcznie tylko 110 zł netto. :D
    > Była mocno zaskoczona i oburzona nawet, że wybuchnąłem śmiechem i nie
    > mogłem przez dobrą chwilę wydobyć z siebie głosu, żeby wyrazić swój
    > zachwyt nad jej propozycją. ;)
    >
    > Kurwa! Czy telemarketerzy to wyłącznie idioci?

    Zapewne część klientów zgadza się na taką super propozycję, więc
    próbują, wbrew pozorom dostawcom opłaca się dzwonić z takimi
    propozycjami, bo jak wiadomo społeczeństwo składa się z jednostek
    bardziej oraz mniej ogarniętych, co któraś osoba się skusi.
    Poza tym tanio już było, wszystko drożeje i nie ma żadnego racjonalnego
    powodu dlaczego akurat usługi telekomunikacyjne miałyby wiecznie tanieć,
    za jakiś czas operatorzy zwyczajnie powypowiadają umowy, które przeszły
    na czas nieokreślony, a gdzie przychód z klienta jest poniżej pewnego
    progu i w ten sposób taniość się skończy. Oczywiście można straszyć
    przejściem do innego operatora, teraz jeszcze można, ale to tylko
    kwestia czasu gdy wszyscy podniosą ceny, jeśli nie wprost to na zasadzie
    przymusu "więcej za więcej" czy przymusowych zbędnych klientowi usług
    dodatkowych.