  • 11. Data: 2012-12-19 12:08:42
    Temat: Re: Płoną VW, płoną...
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:karvmk$u4h$1@news.task.gda.pl...
    > I teraz są efekty ;)

    Na filmie nie widac tych wielu zużytych gaśnic.
    Czytać komentarzy nie ma obowiązku.

    Marek

  • 12. Data: 2012-12-19 12:15:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Dec 2012 12:08:42 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > wiadomości news:karvmk$u4h$1@news.task.gda.pl...
    >
    > Na filmie nie widac tych wielu zużytych gaśnic. Czytać komentarzy nie ma
    > obowiązku.

    odpowiadać też nie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2012-12-19 15:05:53
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Trudno powiedzieć jak człowiek zachowałby się na żywo
    > ale możnaby próbować choć ten ostatni opuścić albo zwyczajnie zrzucić
    > na cześci byłby ;)

    ta, a pozniej jakis debil by cie oskarzyl o celowe zniszczenie. gdybym
    to ja byl kierowca tego tira, to nawet bym, tego sniegu tam nie rzucal.

  • 14. Data: 2012-12-19 19:07:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na filmie nie widac tych wielu zużytych gaśnic.
    > Czytać komentarzy nie ma obowiązku.

    Wygłaszać ich bez znajomości stanu faktycznego tym bardziej.

  • 15. Data: 2012-12-20 09:38:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wygłaszać ich bez znajomości stanu faktycznego tym bardziej.

    Podano link do filmu. W moim TV w serwisie youtube wogóle nie widać
    komentarzy.
    Wystarczyło napisać pod linkiem co zrobiono.

    Marek

  • 16. Data: 2012-12-20 11:39:41
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-12-18, jerzu <t...@i...pl> wrote:
    > http://youtu.be/aeFQ4CbS7JI
    >
    > Swoją drogą od jednej opony taki pożar, chyba musiał trochę drzeć na
    > niej zanim zauważył.

    Pożaru opony wywolanej od rozgrzania sie hamulców nie ugasisz nawet 12kg
    gaśnicą.

    O takim przypadku uczą m in. na kursie na przewóz materiałów
    niebezpiecznych (ADR). Rozwiązanie to jechać dalej aż się opona
    wypali/odpadnie inaczej zajmie się ładunek co w przypadku np. cysterny z
    benzyną albo jeszcze predzej - czyms palnym w DPPLach plastikowych nie
    wróży dobrze ;).

    Tyle w przypadku ADR, na ile autotransporter jest w stanie jechac bez
    opony to nie wiem bo takimi nie jezdzilem. Na pewno są niżej zawieszone
    co może sprawiać problemy.

    --
    WildS

  • 17. Data: 2012-12-20 12:03:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-19 10:00, Liwiusz pisze:

    > Na usenecie też się niektórym w głowach przewraca "bo oni piszą i czytać nie muszą"
    :)

    Na usenecie przekazem jest słowo i czytać należy (wypada).
    Na tubce komentarze to śmieci, tak samo jak np. na portalach.
    Kim trzeba być, żeby z własnej woli babrać się w śmieciach?

    BTW nie każdy kanał dostępu do YT pokazuje komentarze (i dobrze).

  • 18. Data: 2012-12-20 18:55:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-20 09:38, *4CX250* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Podano link do filmu. W moim TV w serwisie youtube wogóle nie widać
    > komentarzy.
    > Wystarczyło napisać pod linkiem co zrobiono.

    Czytasz grupę na TV?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2012-12-25 00:19:25
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wygłaszać ich bez znajomości stanu faktycznego tym bardziej.

    uważaj, żeby tego postu ktoś ci kiedys nie zacytował :P

  • 20. Data: 2012-12-25 10:12:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-25 00:19, vvvvvv pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:50d2026b$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...

    .pl...

    > uważaj, żeby tego postu ktoś ci kiedys nie zacytował :P

    Niejeden już sobie to zarchwizował. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl