  • Data: 2014-12-24 21:42:20
    Temat: Re: Płonące szyby pod Poznaniem
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski wrote:
    > W innym miejscu koło Poznania też był taki szyb, który świecił w
    > dzień i w nocy. Ale tylko na czas budowy "przyłącza".
    > Podbny płomień był przy oczyszczalni ścieków. Pewnie biogaz
    > produkowali, ale dlaczego to musi się świcić... też nie wiem.
    >
    > Robert

    jeżeli na czas przyłączania to wszystko jasne
    gażdy gazociąg trzeba nagazować do 100% gazem który ma w nim być, no
    bo jak go nagazujesz w części i pójdzie płomień w gazociąg to będzie
    wielkie bum
    kiedyś się interesowałem i przed świeczką jest taki układ który nie
    pozwala cofnąć płomienia ( kiedyś w starych wytwornicach acetylenu był
    baniak z wodą i przez tą wodę przechodził gaz)