    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Plus -- 0zł przez 3 miesiące
    Date: Wed, 24 Jul 2019 00:59:12 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d32cc9b$0$17352$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli albo kolejny konsultant kłamie, albo cytowana strona kłamie...
    > Ale strona dała dobrą podpowiedź -- można zapłacić kartą w necie...
    > Potrzebuję wydać kartą 100 pln, na widoku mam wydatek netowy ponad
    > trzykrotnie wyższy...

    PIN wreszcie dostałem, ponad sto pln wydałem, walizkę odebrałem...

    Na widoku mam do wydania ponad 20 stówek tą kartą, ale... Ale
    na poczcie dowiedziałem się, że płacenie kurierowi plastykiem
    przy odbiorze przesyłki to trudna sprawa. Niby można zapłacić
    z góry, przy składaniu zamówienia, ale co wówczas, gdy kurier
    nie zechce wnieść przesyłki do mieszkania?...

    Dwa najbliższe zakupy netowe to ~6 stówek... Kartą wydałem już
    ~2 stówek... Paliwo na sanatorium -- ~5 stówek... (w obie strony
    tylko nieco ponad 700 km, ale na okolicę też trzeba zarezerwować
    kilkaset km a Nowe ;) Volvo S40 żre raczej ;) dużo paliwa) Do tego
    basen (przy dobrych wiatrach tylko 250 pln, ale czy można stale
    liczyć na te dobre?) 250 pln i być może parking -- kilkanaście
    dych... Kilkaset pln na drobne wydatki w sanatorium... Po powrocie
    też trzeba zatankować a teraz mam już niemal pustki w baku -- kolejne
    4 setki pln... Drobne wydatki tutaj do czasu rozwiązania umowy o kartę
    to także kilka setek plnów...

    Po co żałować Prezydentowi?

    Matka nie dostała karty -- limit nie może być wyższy niż
    1000 pln i nie może być niższy niż 2000 pln... Być może
    problem zostanie rozwiązany systemowo za jakiś czas...

    Parafrazując sferyczność GPS -- sfery nie przecinają się
    a wspólna część jest zerowa... ;)

    Trochę szkoda -- do sanatorium trzeba zabrać raczej ;) sporo...
    Pralek na miejscu nie ma do dyspozycji kuracjuszy, więc albo
    trzeba prać ręcznie, albo ze sobą zabrać dostatecznie dużo...

    [o tym, że potrzebne są walizki do sanatorium -- władza wie,
    ale o tym, że kąpielówki też by przydały się -- nie wie?...
    w Bi1 niby są kąpielówki, ale: damskie (mały problem),
    kolanówki (nie kąpielówki, ale kolanówki -- do kolan;
    też mały problem), i o bardzo wysokim indeksie... (to
    akurat problem zaporowy!) Zapomniałem fachowej nazwy
    tego indeksu... Indeks, indeks... A! Przypomniałem
    sobie -- Indeks cenowy! idą wybory -- władza stara
    się jak może...]

    --