  • Data: 2014-10-31 19:25:40
    Temat: Re: Płyta poślizgowa - gdzie na Śląsku?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Oct 2014 10:43:22 +0100, dddddddd napisał(a):

    > ogólnie polecam taki kurs bezpiecznej jazdy dla początkującego- dla
    > średnio ogarniętego nie będzie tam nic ciekawego - lepiej pojechać w
    > zimie na opuszczone lotnisko.

    Za dużo już widziałem tych "całkiem nieźle ogarniętych" u których okazywało
    się że nie potrafi poprawnie hamować, skręcać ani ustawić fotela.
    I z takiej szkółki wychodził potrafiąc hamować i skręcać samochodem dużo
    lepiej niż przed.

    Tu nawet często nie samo ćwiczenie jest wartością, a to że instruktor
    (który już niejedno widział) patrząc z boku wychwyci pewne głupie błędy nad
    którymi kierowca nigdy się sam nie zastanawiał.