  • 1. Data: 2014-10-28 14:27:23
    Temat: Płyta poślizgowa - gdzie na Śląsku?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    chciałbym sprawdzić reakcje auta w sytuacjach ekstremalnych.
    Czy jest w okolicach Śląska (np. okolice Katowic - ale ogólnie chodzi o
    cały region) takie miejsce, ośrodek, który dysponuje taką płytą i
    warunkami (np. całym torem testowym)?
    Nie wykluczam może jakiegoś małego szkolenia przy okazji.

  • 2. Data: 2014-10-28 19:33:17
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Na pewno jest w Kielcach, szkolenia prowadzi Szkoła Jazdy Subaru, ale terminy są
    bardzo odległe

  • 3. Data: 2014-10-28 20:04:40
    Temat: Re: Płyta poślizgowa - gdzie na Śląsku?
    Od: Michał Król <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 października 2014 19:33:19 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:
    > Na pewno jest w Kielcach, szkolenia prowadzi Szkoła Jazdy Subaru, ale terminy są
    bardzo odległe

    Wg ich strony mają też ośrodek w Opolu:

    http://szkolenia.sjs.pl/o-nas/osrodki-szkoleniowe

  • 4. Data: 2014-10-29 00:05:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-28 14:27, AL pisze:
> [...]
    > warunkami (np. całym torem testowym)?
    > Nie wykluczam może jakiegoś małego szkolenia przy okazji.

    Na pewno ABJTK ma obiekt we Wrocławiu, nie wiem czy dla Ciebie region :)

  • 5. Data: 2014-10-29 10:43:22
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-29 00:05, Tomasz Pyra pisze:

    > Na pewno ABJTK ma obiekt we Wrocławiu, nie wiem czy dla Ciebie region :)

    ogólnie polecam taki kurs bezpiecznej jazdy dla początkującego- dla
    średnio ogarniętego nie będzie tam nic ciekawego - lepiej pojechać w
    zimie na opuszczone lotnisko.

    Łukasz

  • 6. Data: 2014-10-29 11:52:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości

    >ogólnie polecam taki kurs bezpiecznej jazdy dla początkującego- dla
    >średnio ogarniętego nie będzie tam nic ciekawego - lepiej pojechać w
    >zimie na opuszczone lotnisko.

    O opuszczone lotnisko coraz trudniej.
    O duzy pusty plac tez.

    J.

  • 7. Data: 2014-10-29 12:14:40
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-29 11:52, J.F. pisze:

    > O opuszczone lotnisko coraz trudniej.
    > O duzy pusty plac tez.
    >

    > J.

    no właśnie słyszałem że ktoś dostał mandat za wjazd na lotnisko w
    Oleśnicy - prawda to? jakiś miesiąc temu nie widziałem tam żadnych
    zakazów (ponoć jest tam znak że wjazd tylko za zgodą właściciela) -
    wjeżdżałem od strony ronda, nie od starej '8'

    Łukasz

  • 8. Data: 2014-10-29 13:59:04
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mojej żonie firma zafundowała takie szkolenie dla przed. handl.
    Żona zapamiętała że do ok 70 km/h (dokładnej liczby nie pamietam)
    wystarczą umiejętności.
    Powyżej modlitwa.

  • 9. Data: 2014-10-29 14:11:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    >no właśnie słyszałem że ktoś dostał mandat za wjazd na lotnisko w
    >Oleśnicy - prawda to?

    Pojecia nie mam, ale tam rozni tacy maja ochote na utrzymanie tego
    lotniska.
    A na czynnym lotnisku jezdzic po pasie nie wolno, bo zawsze moze
    samolot ladowac.

    Skonczy sie pewnie tak, ze je jednak gmina dostanie i sprzeda pod
    budynki, albo AMW sprzeda .

    J.

  • 10. Data: 2014-10-29 14:26:16
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Zima, to parking tesco lub auchan..szczegolnie jak jest w kostce:)
    Pozna pora, mozna poszalec:)