    Date: Mon, 18 Aug 2014 23:09:00 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pneumatyczny klucz do kół z Netto

    > Dzisiaj wyczaiłem takie coś w Netto (taniej niż na allegro):
    >
    > http://sebobialy.net/klucz_do_kol.jpg
    >
    > Wiadomo że dziadostwo, ale:
    > a) raz na kilka dni muszę coś dokrecić/odkrecić co wymaga trochę siły
    > b) nie przekraczam rozmiaru klucza 17mm
    > c) nie potrzebuje wykręcać śrub z betonu
    >
    > Pytanie jest więc nastepujące:
    > Mam grzechotkę długości 25cm i nasadkę. Aby odkrecić pewną srubę o malo
    > co nie połamałem palców i kosztowało mnie to 10 minut stękania i klnięcia.
    >
    > Czy ten klucz z Netto spowoduje że stracę 30 sekund i zrobie to
> [...]

    Zależy jaki jest charakter tego oporu do pokonania.
    Na niektóre udar z klucza działa idealnie, na inne gorzej.
    Jak coś nie chce ruszyć to najpewniej ruszy tym:
    http://www.drapertools.com/products/Detail/33596_H24
    ii.jpg
    ewentualnie można zawsze użyć rury

    Bo tego typu klucze jakieś bardzo mocne nie są, a przynajmniej nie przy
    ciśnieniu 6-8bar które daje typowy kompresor (bo wiesz że potrzebujesz
    jeszcze kompresora?)

    Jak chcesz mocny udar, to kup klucz elektryczny (na 220V nie są nawet
    takie drogie). Mają mocniejsze uderzenie.