  • Data: 2016-08-03 18:21:30
    Temat: Re: Po co dziadek klepał kosę?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Troche ponad 100 lat odkrylismy prad elektryczny i silniki spalinowe,
    > choc maszyna parowa starsza ...

    No własnie kula herona była juz znana w I w n.e.

    Generalnie chodzi mi o to że jak łaziłem po tym muzeum to wniosek
    jeden najpierw przez 70 tysięcy lat się nic nie dzieje a potem
    latamy w kosmos.
    Tak wiem że najpierw trzeba było
    zebrać doświadczenia wielu pokoleń
    że tranzystor
    itd
    ale generalnie fajnie że żyje teraz a nie 100 czy 1000 lat temu.
    Bo po prawdzie to chyba żadna różnica