eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPo jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych?? › Re: Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
  • Data: 2014-04-18 18:58:56
    Temat: Re: Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co do sprzątaczek lub teściowej się zgadzam, ale nie w tym rzecz.
    Mnie do podłączenia zasilaczy laptopowych potrzebne kable na jednym końcu IEC, na
    drugim "koniczynka".
    I za ch..... nie rozumiem, dlaczego identyczny zasilacz do np. kamery ma wejście IEC,
    a do laptopa koniczynkę.
    Oczywiście kabel umiałbym sobie zrobić.
    Ale chciałbym życ bez tej komplikacji.
    Bo wolę mieć w szufladzie zapas 3 sztuk kabli: 1 metr, 2 metry i 5 metrów (na wszelki
    wypadek), niż 33 różniste kable (a miedź tez
    kosztuje, grosz do grosza) z permutacją wszelkich możiwych wtyczek.
    BTW widział ktoś przejsciówki IEC -> koniczynka ?

    A faktycznie w zasilaczach APC takich nieco listwopodobnych są gniazda "z bolcem".

    -----
    > Bo mityczne sprzataczki podlaczaja sie z odkurzaczami gdzie popadnie i patrzy na
    nie okragly ksztalt swinskiego ryjka