  • 1. Data: 2014-04-18 11:13:44
    Temat: Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Pytanie trochę retoryczne, money turns the world around ;-)
    Ale mnie wq...., że jak mam kabel z koniczynką, to akurat potrzebuję kabla IEE, lub
    na odwrót.
    I jeszcze niektóre zasilacze mają "ósemki", ale o tych nie mówmy (dla przykładu mam
    dwa dosłownie identyczne switche Planet, z
    których jeden ma zasilanie ósemką, a drugi IEC).
    Mam już głeboką szufladę kabli (230V) i zawsze mi czegoś brakuje (no teraz rzucam
    q.....i, bo potrzebuję podłaczyć laptopa do
    wyjścia UPS-a, a oczywiście to dwa różne standardy q... ich mać).
    Uff, ulżyło ;-)))

  • 2. Data: 2014-04-18 11:24:05
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    666 nabazgrał(a):

> [...]
    > teraz rzucam q.....i, bo potrzebuję podłaczyć laptopa do wyjścia UPS-a,
    > a oczywiście to dwa różne standardy q... ich mać). Uff, ulżyło ;-)))

    Tak samo czemu w UPS montują gniazda komuterowe a nie sieciowe ?? ma dwa czy
    trzy takie UPS-y w szafie i leżą a bym podłączył pod sprzęt AV.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2014-04-18 11:52:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-04-18 11:24, Chris wrote:

    > Tak samo czemu w UPS montują gniazda komuterowe a nie sieciowe ?? ma dwa
    > czy trzy takie UPS-y w szafie i leżą a bym podłączył pod sprzęt AV.

    Bo mityczne sprzataczki podlaczaja sie z odkurzaczami gdzie popadnie i
    patrzy na nie okragly ksztalt swinskiego ryjka ;)

    Czy to duzy problem podlaczyc pod to zwykla listwe zasilajaca z
    przerobionym kablem? Albo do kabla komputerowego dokupic za 7 zlotych
    sama listwe z gniazdami, bez kabla.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-04-18 12:03:09
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik elmer radi radisson napisał:

    > Czy to duzy problem podlaczyc pod to zwykla listwe zasilajaca z
    > przerobionym kablem? Albo do kabla komputerowego dokupic za 7 zlotych
    > sama listwe z gniazdami, bez kabla.

    Zeby nie miec takich problemow kupuje upsy z normalnym gniazdkiem i
    sobie chwale. Nie musze kombinowac j.w. i moge podpiac odkurzacz ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-04-18 12:25:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-04-18 12:03, mr misio wrote:

    > Zeby nie miec takich problemow kupuje upsy z normalnym gniazdkiem i
    > sobie chwale. Nie musze kombinowac j.w. i moge podpiac odkurzacz ;)

    To nie problem. To cecha ;). Poza pewnym zabezpieczeniem przed
    podlaczaniem losowych urzadzen, w tym mogacych przeciazyc zasilanie,
    takie komputerowe gniazdo IEC C14 zajmuje dwa razy mniej miejsca niz
    typowe okragle.

    No i UPSy z okraglym gniazdem to raczej wymierajaca rzadkosc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2014-04-18 12:42:12
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    elmer radi radisson nabazgrał(a):

> [...]
    > Czy to duzy problem podlaczyc pod to zwykla listwe zasilajaca z
    > przerobionym kablem? Albo do kabla komputerowego dokupic za 7 zlotych

    Bo ciągle zapominam o tym żeby kupić taką listwę a UPS-y zostały z render
    farmy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-04-18 12:45:24
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-04-18 12:42, Chris wrote:

    > Bo ciągle zapominam o tym żeby kupić taką listwę a UPS-y zostały z
    > render farmy.

    Skoro napisales ze leza w domu i chcialbys je podlaczyc pod AV, a nie
    mozesz, to zakladam ze jesli jest potrzeba, to znajdzie sie w koncu na
    to czas ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2014-04-18 12:51:28
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    elmer radi radisson nabazgrał(a):

    > Skoro napisales ze leza w domu i chcialbys je podlaczyc pod AV, a nie
    > mozesz, to zakladam ze jesli jest potrzeba, to znajdzie sie w koncu na
    > to czas ;)

    Kiedyś to podłącze ale nie jest to mus :) leżą w szafie i przypominam sobie
    raz na rok o nich albo jak teraz przy okazji posta :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-04-18 12:56:15
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik elmer radi radisson napisał:

    > No i UPSy z okraglym gniazdem to raczej wymierajaca rzadkosc.

    Nooo niestety, ale jeszcze są :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 10. Data: 2014-04-18 12:56:42
    Od: mr misio <m...@g...pl>