    From: CeBeR <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pobór prądu - płyta główna
    Date: Sun, 18 Jan 2009 11:33:59 +0100

    W dniu 18-01-2009 10:46, niebieski pisze:

    > Ale to jest w formacie ITX. Ja potrzebuję mATX.

    Prawdopodobnie żadna z obecnie dostępnych (nawet energooszczędnych, może
    właśnie z wyjątkiem Atoma) konfiguracji na tym zasilaczu nie pójdzie,
    ponieważ zasilane są wyłącznie z +12V, a ten zasilacz przeznaczony był
    do platform zasilanych z +3.3V/+5V i większość jego mocy przypada
    właśnie na te linie. Pomnóż wydajność prądową +12V tego zasilacza przez
    12 i szukaj platformy o takich wymaganiach (a nie 70W). Dodatkowo
    będziesz musiał zrobić (kupić) przejściówkę do zasilania złączem ATX12,
    którego Twój zasilacz nie posiada.