    Subject: Re: Poczta głosowa
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm
    <nu5jk6$amh$1@node2.news.atman.pl> <nu8flv$lph$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Thu, 20 Oct 2016 00:23:44 +0200

    W dniu 2016-10-19 o 23:00, Budzik pisze:
    > jednego konsultanta pociagnałem kiedys az wyszło szydło z worka i
    > poleciał stek obelg z jego strony

    Pociągnąłeś? Za... konsekwencję? ;-)
    A tak poważniej: co spowodowało, że się zagotował?

    > Myslałem, ze juz sobie daruja ale gdzie tam, nadal dzwonia jak gdyby
    > nigdy nic.

    No ale jeśli dzwoni ten sam numer, to już nawet w domowych,
    "sznurkowych", nieco lepszych słuchawkach, jest możliwość zablokowania
    dźwięków dzwonka z wybranego numeru. Natomiast ja nawet w komórce nie
    mogę póki co wyłączyć wszystkich "nieznanych" (spoza mojego spisu w
    "książce tel.") połączeń, bo dałem kilka ogłoszeń, więc siłą rzeczy
    dzwoniący reflektant w owej książce ujęty nie będzie. No i muszę
    odbierać jak leci.
    Acz gdy odzywają się nałogowi naganiacze, to już po wstępnym zagajeniu
    odpalam, że "nie jestem zainteresowany", i się rozłączam. Jednak z
    trzeciej strony, to już ze dwa razy pomyślałem sobie, że może jednak bym
    się *mógł* zainteresować. Ale odzywka zadziałała jak automat.