  • 1. Data: 2012-11-19 22:11:12
    Temat: Poczta glosowa
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Czy jest w tej chwili jakis operator komorkowy, ktory ma poczte glosowa
    skonfigurowana tak jak dawniej Plus?

    Zawsze sie smialem z poczty Idea, ze nie oddzwania (a jesli, to po
    godzinach), a w Plusie natychmiast po zalogowaniu sie telefonu do sieci
    poczta dzwonila, ale od juz jakiegos czasu i plusowa poczta nie oddzwania,
    tylko czeka nie wiem na co.
    (w ustawieniach poczty mam niby ustawione, ze ma oddzwaniac)

    --
    Piotr Karocki

  • 2. Data: 2012-11-20 21:42:48
    Temat: Re: Poczta glosowa
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Karocki <p...@i...org> wrote:
    > Czy jest w tej chwili jakis operator komorkowy, ktory ma poczte glosowa
    > skonfigurowana tak jak dawniej Plus?

    Skonfigurowaną - każdy. Działającą? Trudno powiedzieć.

> [...]
    > tylko czeka nie wiem na co.
    > (w ustawieniach poczty mam niby ustawione, ze ma oddzwaniac)

    Zawsze mnei wkurzała koncepcja oddzwaniania. Dlatego preferowałem info o
    poczcie i możliwość bezpłatnego oddzwonienia. Niestety, mimo tego, że
    poczta głosowa znana jest w Polsce od ponad 20 lat, widać że rynek nie
    dojrzał do tego skomplikowanego rozwiązania.

    Co mi da oddzwaniająca poczta, jeżeli np. mam wyciszony dzwonek
    (spotkanie), nie odbiorę rozmowy i za chwilę dzwoni poczta? Czy poczta
    sądzi, że jeżeli 30 sekund wcześniej nie mogłem/nie chciałem odebrać, to
    teraz będę mógł?

    Jakiś absurd po prostu.

  • 3. Data: 2012-11-20 22:17:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2012 21:42:48 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
> [...]
    > (spotkanie), nie odbiorę rozmowy i za chwilę dzwoni poczta? Czy poczta
    > sądzi, że jeżeli 30 sekund wcześniej nie mogłem/nie chciałem odebrać, to

    Mylisz sie - mogles nie chciec gadac, ale odsluchac co mial do powiedzenia
    masz ochote :-)

    Mogles byc w toalecie i nawet nie wiesz ze ktos dzwonil, moze akurat
    samochodem jedziesz i nie zdazyles odebrac. Przydatna funkcja.
    A przeciez nie wyklucza zadwonienia na poczte samemu, wiec czemu sie
    obrazac ?

    Tylko cennik nie wiadomo czemu tak ustawiony.

    J.

  • 4. Data: 2012-11-21 00:35:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko cennik nie wiadomo czemu tak ustawiony.

    Przecie napisałem - rynek nie dojrzał ;-) Przez 20 lat :-P

  • 5. Data: 2012-11-21 08:42:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 00:35:21 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Przecie napisałem - rynek nie dojrzał ;-) Przez 20 lat :-P

    No ale co - oni(operatorzy) wola do Ciebie zadzwonic trzy razy (za darmo)
    niz odebrac ?

    Czy o ilosc i obciazenie komputerow PG chodzi, a moze o podatek na
    niecierpliwych ?

    J.

  • 6. Data: 2012-11-21 10:24:12
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 21.11.2012 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > No ale co - oni(operatorzy) wola do Ciebie zadzwonic trzy razy (za darmo)
    > niz odebrac ?
    >
    > Czy o ilosc i obciazenie komputerow PG chodzi, a moze o podatek na
    > niecierpliwych ?

    Chodzi o to żeby w reklamie móc powiedzieć poczta głosowa za darmo. Nie
    ważne że zupełnie bezużyteczna, klient i tak, o ile korzysta z PG, będzie
    musiał całkiem często zadzwonić na pocztę i zapłacić.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2012-11-21 16:03:06
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Przecie napisałem - rynek nie dojrzał ;-) Przez 20 lat :-P

    Oj nie dojrzał, a może po prostu przejrzał już? Automatyczna sekretarka
    to była dobra właśnie te 20 lat temu, miałem takie coś z Panasonica na 2
    duże kasety. Dzisiaj to staroświeckie i natrętne narzędzie do wyłudzania
    MTR ;)

    P.

  • 8. Data: 2012-11-22 07:21:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Lis, 16:03, "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com> wrote:

> [...]
    > to była dobra właśnie te 20 lat temu, miałem takie coś z Panasonica na 2
    > duże kasety. Dzisiaj to staroświeckie i natrętne narzędzie do wyłudzania

    podoba mi sie opccja w automatycznych sekretarkach, gdy nagrywajacego
    sie slychac w trakcie nagrywania na "glosnomowiaco" - wtedy mozna sie
    decydowac, czy odebrac polaczenie przerywajac nagrywanie, czy
    zignorowac...i niech sie nagrywa i czeka na ewentualne oddzwonienie.

    swoja droga, przydalaby sie rowniez taka opcja do wyboru w poczcie na
    tel. komorkowych.
    Co prawda jest identyfikacja numeru, ale np. ktos z kim nie mamy czasu
    rozmawiac, moze akurat miec wazna sprawe - slyszac nagrywanie w czasie
    rzeczywistym, mozna by przyjac wtedy polaczenie.

  • 9. Data: 2012-11-22 09:22:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 21 Nov 2012 22:21:47 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:
> [...]
    > rozmawiac, moze akurat miec wazna sprawe - slyszac nagrywanie w czasie
    > rzeczywistym, mozna by przyjac wtedy polaczenie.

    Fajny patent, tylko w GSM i dalej dotyczyloby przekierowania na poczte
    tylko w sytuacji ,,gdy nie odbiera''. Pozatym musialoby byc jako opcja,
    bo chyba dosc czesto się nie odbiera bo nie ma się mozliwosci porozmawiac
    (jakies wazne posiedzenia w grupie, jazda Konstalem 105, etc ;-)),
    glupio byloby jakby telefon wtedy nagle zaczal gdakac ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2012-11-22 12:24:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości
> [...]
    >czasie
    >rzeczywistym, mozna by przyjac wtedy polaczenie.

    No i widzisz - on sie nagrywa, poczta za chwile oddzwania i juz wiesz
    czy dzwonic czy dalej udawac ze cie nie ma :-)

    J.