  • 11. Data: 2016-10-18 04:14:49
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaNus" 5803ec40$0$5145$6...@n...neostrada.pl

    > rządzący też się interesują, głównie zawartością twojego portfela.

    Tylko dlatego, że pragną Twego dobra!!! ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 12. Data: 2016-10-18 17:39:36
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się
    nazwą Poldek naskrobał(a):

    > Stosuję taką
    > strategię rozmowy, że przestaję się odzywać, ale nie rozłączam się,
    > tylko odkładam telefon z trwającym połączeniem.

    Ja stosuje inną strategię, pozwalam mówić od czasu do czasu wtrącając
    "mhm". Jak następuje koniec prezentacji i pytanie czy zgadzam się to prosze
    o powtórzenie bo nie bardzo się skupiłem i kilka rzeczy mogło mi umknąć. Po
    trzeciej takiej prośbie marketingowiec się rozłącza i z tego numeru już nie
    dzwoni :)
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.

  • 13. Data: 2016-10-18 18:34:42
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:nu40qk$2jt$1@node1.news.atman.pl...

    > "JaNus" 5803ec40$0$5145$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko dlatego, że pragną Twego dobra!!! ;)

    O niee!! Ja swego dobra nie oddam!
    Hmm... dobro... czeka mnie chyba przepychanka z UPC, dokonałem pewnej wolty
    i będzie szybciej, lepiej, i taniej. Ale, władowali mi w listę usług pakiet
    FILMY I SERIALE - MyPrime, którego nie zamawiałem i chcą za to 10 PLN. Z
    zachowania wynika, że chcą mojego dobra, a ja nie zamierzam im go dawać.
    Dobrem oczywiście jest owo 10 zyla, które pewnie sobie dopisali na zasadzie
    sprzedaży wiązanej.
    Hmm... może są jakoś powiązani?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 14. Data: 2016-10-18 18:46:03
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po
    > trzeciej takiej prośbie marketingowiec się rozłącza i z tego numeru już

    A potem ci nastawi automata, co ci o 9 rano w niedzielę zadzwoni i nawet się
    nie odezwie. Obudzi cię w najlepszym momencie twojego snu... I nawet sie nic
    nie odezwie... Ale numer się na wyświetlaczu pokaże...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 15. Data: 2016-10-19 20:56:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-18 o 18:46, HF5BS pisze:

> [...]
    > się nie odezwie. Obudzi cię w najlepszym momencie twojego snu... I nawet
    > sie nic nie odezwie... Ale numer się na wyświetlaczu pokaże...

    I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

  • 16. Data: 2016-10-19 20:57:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-18 o 00:51, Animka pisze:

    > Ja tam wolę odzwonić niż używać poczty głosowej, której zresztą nie
    > aktywowałam.

    Nie musisz aktywować, dzwoniący na twój numer i tak się na nią natykają,
    tylko że najwyżej nie mogą się nagrać.

  • 17. Data: 2016-10-19 23:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    > wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

    E tam, oni sa niereformowalni.
    Od jakiegos czasu dzwoni do mnie taka firma, poprosiłem kilkukrotnie zeby
    przestali do mnie dzwonic, ale dzwonia nadal wiec jednego konsultanta
    pociagnałem kiedys az wyszło szydło z worka i poleciał stek obelg z jego
    strony.
    Myslałem, ze juz sobie daruja ale gdzie tam, nadal dzwonia jak gdyby nigdy
    nic.

  • 18. Data: 2016-10-20 00:23:44
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-19 o 23:00, Budzik pisze:
    > jednego konsultanta pociagnałem kiedys az wyszło szydło z worka i
    > poleciał stek obelg z jego strony

    Pociągnąłeś? Za... konsekwencję? ;-)
    A tak poważniej: co spowodowało, że się zagotował?

    > Myslałem, ze juz sobie daruja ale gdzie tam, nadal dzwonia jak gdyby
    > nigdy nic.

    No ale jeśli dzwoni ten sam numer, to już nawet w domowych,
    "sznurkowych", nieco lepszych słuchawkach, jest możliwość zablokowania
    dźwięków dzwonka z wybranego numeru. Natomiast ja nawet w komórce nie
    mogę póki co wyłączyć wszystkich "nieznanych" (spoza mojego spisu w
    "książce tel.") połączeń, bo dałem kilka ogłoszeń, więc siłą rzeczy
    dzwoniący reflektant w owej książce ujęty nie będzie. No i muszę
    odbierać jak leci.
    Acz gdy odzywają się nałogowi naganiacze, to już po wstępnym zagajeniu
    odpalam, że "nie jestem zainteresowany", i się rozłączam. Jednak z
    trzeciej strony, to już ze dwa razy pomyślałem sobie, że może jednak bym
    się *mógł* zainteresować. Ale odzywka zadziałała jak automat.

  • 19. Data: 2016-10-20 00:43:58
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    > wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

    Nie wiem... ja bym po prostu nasrał takiemu dzwoniącemu na wycieraczkę, albo
    bym zebrał po spacerów psów sąsiadów to, co na trawniku zostało i złożył na
    tej wycieraczce. Na to płonąca gazeta, dzwonek do drzwi i w długą... Jakby
    jeszcze to się udało z kalichlorkiem umiejętnie połaczyć... Żeby nie spalił
    się od razu, tylko po nacisku mechanicznym...
    Bo czasem mam rzeczywiście ochotę okazać się pieniaczem, jak mi taki dzwoni.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 20. Data: 2016-10-20 02:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaNus bez@adresu ...

    > Pociągnąłeś? Za... konsekwencję? ;-)
    > A tak poważniej: co spowodowało, że się zagotował?

    Długo długo zgadzałem się z tym co mowił az w koncu jak sie chciał umówić
    zeby mi pokazac jaks jego rozwiazanie działa i powiedział, że wysle mi link
    do przeglądarki to powiedziałem, ze nie umiem obsługiwać internetu :)