  • Data: 2018-04-11 08:50:51
    Temat: Re: Podgrzewacze przepływowe
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Apr 2018 08:33:53 +0200, jacek wrote:
    > Ten roztwór pomimo wszystko nie stanowi zbyt dobrego elektrolitu i mimo
    > wszystko podgrzewacze z grzałką bezpośrednio z wodą się stykającą
    > działają i nie słyszałem o wypadkach śmiertelnych z tym związanych...

    Podgrzewacze przepływowe wymuszają bardzo wydłużony obieg wody, a spirala
    grzejna pokrywa się tylko z środkową jego częścią. Sam obieg wody
    zbudowany jest z dielektryka. Dzięki takiej budowie daje się uzyskać na
    tyle mały prąd 'uciekający' że nie stanowi on istotnego zagrożenia (i nie
    wyzwala różnicówki).

    Sprowadzanie tego do ogólnego "woda nie przewodzi prądu" - jak dążył do
    tego Uzytkownik - jest niebezpiecznym idiotyzmem. A nuż ktoś przeczyta i
    uwierzy.

    Mateusz