  • Data: 2020-03-10 19:21:45
    Temat: Re: Podkładki pod tranzystory mocy
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pawłowicz wrote:

    > Od jakiego czasu stosujesz te podkładki? To w kwestii wróżby, bo u mnie
    > jednak tak koło dziesięciu lat działało. Jak często urządzenia są
    > włączane i wyłączane?

    Stosuję je od około 5 lat, urządzenia są włączane stosunkowo rzadko
    (sprzęt pomiarowy, m.in. sztuczne obciążenie). Generalnie staram się nie
    stosować ani elementów THT, ani osobnych radiatorów, więc to nawet u
    mnie jest nisza. Jak już mam radiator, to on najczęściej pełni
    dwie--cztery funkcje (termiczną, elektryczną, mechaniczną, magnetyczną).

    Pozdrawiam, Piotr