  • 91. Data: 2015-12-12 09:48:30
    Temat: Re: Podkręcanie PIV
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "robot" <r...@o...pl> wrote in message news:n4e3nj$ucf$1@node2.news.atman.pl...
    > Ta kropka to przecinek czy kropka?

    skoro nie tlumacze zartu, to i separatorow dziesietnych nie bede poprawial
    'na nasze'

    --
    http://db.org.pl/

  • 92. Data: 2015-12-12 13:36:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Michal Lukasik wrote:

    > Jak Ci się zapcha (za przeproszeniem) "sracz" to sam się "babrzesz" czy
    > wzywasz specjalistę tj. hydraulika?
    > Nie wiem skąd takie przekonanie w narodzie, że każdy musi być sam sobie
    > lekarzem, hydraulikiem, malarzem, piekarzem, informatykiem, itd.
    > BTW. Teraz nawet ksiądz za darmo ma Cię w D.

    W tym wątku nie piszemy o narodzie, tylko o konkretnym przypadku PIV do
    ew. podkręcenia lub zaproponowałeś bez kosztową wymianę na lepszy.

  • 93. Data: 2015-12-14 11:41:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 16:46, Kamil pisze:

    > Chyba nie do Ciebie? Odpowiedziałem na:
    >
    > "nie bede ciagnal tej dyskusji bo prezentujesz jakies wymysly z cyklu
    > w dupie bylem i gowno widzialem"
    >
    > Czyli na "rzeczowy" argument.

    Oczywiście, że nie do mnie :)

    Pokazujesz tutaj inny cytat, niż ja widziałem, a widziałem tak:

    i stąd wynikł mój post.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 94. Data: 2015-12-15 02:42:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 12/12/2015 12:36, Poldek wrote:

    > W tym wątku nie piszemy o narodzie, tylko o konkretnym przypadku PIV do
    > ew. podkręcenia

    W pierwszym poście Jacek zaznaczył "stabilność ważna" co raczej wyklucza
    się przy podkręceniu P4. Już widzę reakcję emerytki na ewentualne BSODy
    z tym związane.

    > lub zaproponowałeś bez kosztową wymianę na lepszy.

    Prośba - używaj jakichś emotek albo cudzysłowu bo już sam nie wiem czy
    to sarkazm czy Ty tak na poważnie.
    Koszta zawsze jakieś będą, ale w tym przypadku jest duże
    prawdopodobieństwo ich odzyskania. W tej chwili mówimy o kosztach
    sprzętu (które zapewne się zwrócą jak nie w całości to przy
    pesymistycznym założeniu w połowie - póki ten "klamot" jeszcze działa) i
    o kosztach robocizny, które jeśli były to zostały tak czy siak już
    poniesione (za coś pewnie Jacek to zrobił - jak nie za kasę to za
    "przysłowiowe piwo"). Reanimacja tego "klamota" to IMO strata czasu i
    pieniędzy a wymiana go na coś lepszego prędzej czy później okaże się
    koniecznością i koszty się zwiększą ("trupa" się nie sprzeda, baaaaa,
    trzeba będzie ponieść koszt utylizacji albo przynajmniej transportu, i
    Jackowi trzeba będzie drugi raz "dać na piwko").
    Ponadto wspomniany komputer w całości zużywa mniej prądu niż sam
    przedmiot tematu czyli CPU P4 (SL6WK) - przy optymistycznym założeniu
    zwróci się nim emerytka zejdzie.

    BTW. Odpisuję dopiero dziś bo miałem dłuższy weekend.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 95. Data: 2015-12-15 12:35:53
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-12 o 09:48, m4rkiz pisze:

    > skoro nie tlumacze zartu, to i separatorow dziesietnych nie bede poprawial
    > 'na nasze'

    Czyli około dwóch potrzeba?
    Tak mnie jakoś zaintrygowało czemu akurat dwóch.

  • 96. Data: 2015-12-15 14:29:57
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 grudnia 2015 12:35:57 UTC+1 użytkownik robot napisał:

    > Czyli około dwóch potrzeba?
    > Tak mnie jakoś zaintrygowało czemu akurat dwóch.

    To wyliczenie nie jest za bardzo dokładne. Pierwszy trzyma żarówkę, drugi tym
    pierwszym pokręca. Ale potrzebny jest jeszcze trzeci - pilnujący, aby ten drugi
    kręcił we właściwą stronę.