    From: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Podłączanie słuchawek
    Date: Mon, 20 Apr 2009 13:30:27 +0200

    > Aha, i po prostu sygnał leci tu i tu jednocześnie, tyle że wyłaczasz albo
    > głośniki albo sciszasz słuchawki, tak?

    Tak, dla mnie jest to wystarczające rozwiązanie - być może istnieją
    jakieś przełączniki które fizycznie odcinają połączenie, ale nie
    szukałem. Jeśli np masz włączone głośniki i słuchawki jednocześnie, a
    potem odłączysz słuchawki, słychać jak w głośnikach robi sie głośniej -
    więc na pewno jest tam utrata jakości - ale jak wspomniałem, na moim
    sprzęcie ze zintegrowaną dźwiękówką różnica nie ma większego znaczenia.
    Za to jest szybko i bez grzebania w kablach.

    --
    http://ikov.bikestats.pl

    "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
    Śmierć
    Terry Pratchett - Świat Dysku