  • 1. Data: 2009-04-20 07:28:11
    Temat: Podłączanie słuchawek
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    Witam

    Mam kartę SB X-Fi i zestaw 5.1 Creative'a. Wieczorami jednak muszę używać
    słuchawek, a to wiąże się z codziennym nurkowaniem za komputer, żeby wyjąć
    zielonego jacka z 5.1, podłączyć tam słuchawki i jeszcze przełączyć w sofcie
    Creative z 5.1 na Headphones. Uciążliwe. Jest jakiś prostszy sposób, żeby to
    rozwiązać?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-04-20 07:37:23
    Temat: Re: Podłączanie słuchawek
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

> [...]
    > żeby wyjąć zielonego jacka z 5.1, podłączyć tam słuchawki i jeszcze
    > przełączyć w sofcie Creative z 5.1 na Headphones. Uciążliwe. Jest jakiś

    Najprostszy sposób jaki stosuję, to rozdzielacz z wejściami na dwa jacki
    i przedłużacz do słuchawek (akurat ja mam klawiaturę z wyjściem
    słuchawkowym). Niestety i tak trzeba ręcznie wyłączać 5.1 (głośniki i
    soft), poza tym jakość dźwięku pewnie spada (ale jeśli mam wybrać
    zamiast tego nurkowanie pod biurkiem i szarpanie sie z kilkunastoma
    kablami żeby dostać się do tego jednego, to się nie będę zastanawiał).

    --
    http://ikov.bikestats.pl

  • 3. Data: 2009-04-20 08:00:55
    Od: "Kenjiro" <k...@s...pl>

    > Najprostszy sposób jaki stosuję, to rozdzielacz z wejściami na dwa jacki i
    > przedłużacz do słuchawek

    Aha, i po prostu sygnał leci tu i tu jednocześnie, tyle że wyłaczasz albo
    głośniki albo sciszasz słuchawki, tak?

  • 4. Data: 2009-04-20 11:13:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kenjiro pisze:
> [...]
    > Creative z 5.1 na Headphones. Uciążliwe. Jest jakiś prostszy sposób, żeby to

    https://www.togro.home.pl/togro_pl//index.php?p2485,
    media-tech-hub-pro-rozdzielacz-sygnalu-audio-mt-0817

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-04-20 11:30:27
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

    > Aha, i po prostu sygnał leci tu i tu jednocześnie, tyle że wyłaczasz albo
    > głośniki albo sciszasz słuchawki, tak?

    Tak, dla mnie jest to wystarczające rozwiązanie - być może istnieją
    jakieś przełączniki które fizycznie odcinają połączenie, ale nie
    szukałem. Jeśli np masz włączone głośniki i słuchawki jednocześnie, a
    potem odłączysz słuchawki, słychać jak w głośnikach robi sie głośniej -
    więc na pewno jest tam utrata jakości - ale jak wspomniałem, na moim
    sprzęcie ze zintegrowaną dźwiękówką różnica nie ma większego znaczenia.
    Za to jest szybko i bez grzebania w kablach.

    --
    http://ikov.bikestats.pl

    "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
    Śmierć
    Terry Pratchett - Świat Dysku

  • 6. Data: 2009-04-20 14:47:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Kenjiro" <k...@s...pl> naskrobał/a w

    > Jest jakiś prostszy sposób, żeby to rozwiązać?

    http://h4g.pl/Akcesoria/Przecznik-SuchawkiGonik-Plan
    tronics

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 7. Data: 2009-04-20 14:59:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 09:28:11 +0200, Kenjiro napisał(a):

    > Jest jakiś prostszy sposób, żeby to
    > rozwiązać?

    Jeśli masz gniazdo audio na frontpanelu, wykorzystaj je do słuchawek. Jeśli
    nie masz, zamontuj sobie dowolne i podłącz do odpowiednich pinów na płycie.
    Gdzie konkretnie, sprawdź w instrukcji.
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2009-04-21 12:38:24
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Ten MEDIA-TECH to jest wykonany z fatalnej jakosci materialow.

  • 9. Data: 2009-04-22 10:28:10
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 2009-04-20 09:28, Kenjiro pisze:

> [...]
    > Creative z 5.1 na Headphones. Uciążliwe. Jest jakiś prostszy sposób, żeby to

    http://allegro.pl/item609468425_jedyny_na_allegro_ka
    bel_sb_x_fi_audigy_front_panel.html

  • 10. Data: 2009-04-23 18:00:23
    Od: jakup <j...@i...pl>

    Kenjiro pisze:
    > Witam
    > Mam kartę SB X-Fi i zestaw 5.1 Creative'a.
    > Pozdrawiam!

    Domyślam się, że w głośniku przednim nie masz dziury na jacka? Bo ja mam
    5.1 Logitecha i podpinam słuchawki do głośnika na biurku...
    pozdrawiam