  • 11. Data: 2013-04-19 09:15:57
    Temat: Re: Pogromcy mitów - zasyfianie spalinami motocyklowymi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Apr 2013 06:36:49 +0000 (UTC), AZ

    > Katalizatory to od dawna sa, nie ma EGR, przynajmniej ja
    > sie nie spotkalem i pewnie to robi taka roznice.

    W najnowszych i większych jednostkach są i EGRy. Jeśli zaś chodzi o katy,
    to w większości motocykli ich nie ma, a jeśli są, to albo bardzo małe, albo
    w większych jednostkach -- ot, żeby sobie tylko z normami poradziły.

    Próbowałem doszukać się na szybko statystyk ilości motocykli na świecie
    (samochodów jest ponad milioard), ale poległem. Ktoś ma taki stat?

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-04-19 09:28:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Recyrkulacja spalin jest stosowana w motocyklach od dawna a w modelach
    > na Kalifornie wrecz obowiazkowo. Rownie czesto stosowane jest
    > doprowadzenie powietrza za zawory wydechowe.

    No, ze w Kaliforni to wiem ale podaj jakis motocykl europejski ktory ma
    EGR? Nie mowie, ze nie ma - jestem ciekawy co ma. Powietrze nad zawory
    to juz chyba od bardzo dawna stosowane - z tego co czytalem ma to ulatwic
    prace katalizatorowi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-04-19 09:30:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-19, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > W najnowszych i większych jednostkach są i EGRy. Jeśli zaś chodzi o katy,
    > to w większości motocykli ich nie ma, a jeśli są, to albo bardzo małe, albo
    > w większych jednostkach -- ot, żeby sobie tylko z normami poradziły.

    Ze co? Moj motocykl z 2003 roku ma katalizatory we dwoch wydechach ktore oba
    waza chyba ze 20kg. Problem faktycznie moze byc w ich wielkosci.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2013-04-19 09:42:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 07:11:10 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > No, bo ten duszący aromat tlenku węgla jest tak intensywny...

    Śmierdzi podobnie jak mieszanina tlenu i azotu ;)

  • 15. Data: 2013-04-19 09:53:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-19 09:28, AZ pisze:

    > No, ze w Kaliforni to wiem ale podaj jakis motocykl europejski ktory ma
    > EGR? Nie mowie, ze nie ma - jestem ciekawy co ma.

    Nie pamietam ale widzialem.

    > Powietrze nad zawory
    > to juz chyba od bardzo dawna stosowane - z tego co czytalem ma to ulatwic
    > prace katalizatorowi.

    w gaznikowcach bez kata tez ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 16. Data: 2013-04-19 09:56:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > w gaznikowcach bez kata tez ?

    No wlasnie tu nie wiem po co? No bo po co?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2013-04-19 09:56:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No, ze w Kaliforni to wiem ale podaj jakis motocykl europejski ktory ma
    > EGR?

    XT125, moze byc? To klepane w ełropie chyba jest.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 18. Data: 2013-04-19 10:01:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-19, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > XT125, moze byc? To klepane w ełropie chyba jest.

    No moze. No i gorace spaliny z kolektora leca do airboxa z tworzywa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-04-19 10:04:21
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    Kuczu <q...@g...com> Wrote in message:

    > w gaznikowcach bez kata tez ?

    Też. Sam wywałem taki układ z naszej wirażki

    --
    -Demonos-
    Tygrysek 955i, Inazuma i Virago 535 mojej lepszej połowy

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 20. Data: 2013-04-19 10:08:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-19 10:04, -Demonos- pisze:

    > Też. Sam wywałem taki układ z naszej wirażki

    Nie zrozumiales pytania