  • 11. Data: 2017-04-02 16:15:12
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jak sie dostaje takie zlecenia?

    Żebym wiedział, że te kurwy wystawiają takie mandaty, to na wycieczkę
    pojechałbym z ochroniarzem pilnującym samochodu. Nie spodziwałem się takiej
    pazernosci (żebym wiedział, że to mogą być takie kwoty, to bym 15 razy
    przeszedł tam i z powrotem na krańce ulicy sprawdzając wszystkie
    krzaczory).

    Życzę tym ch...jom żeby im się na tym strażniczym komisariacie wyjebał jakiś
    islamista.

    Endriu

  • 12. Data: 2017-04-02 16:31:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/2/2017 3:09 PM, Endriu wrote:
    > Znalazły sobie ku...wy łatwy sposób na zarabianie. Czekam (od 30 lat)
    > aż Korwin wygra wybory i porozpierdala tego typu kliki ......

    Korwin nie wygra a gdyby wygral rozpierdolił by wszystko wliczając w to
    planetę ponieważ to pustak i dyletant. Sugeruje więcej myslenia przy
    wyborach, mniej populistów lepiej nam zrobi jako społeczeństwu.

    Zaś rozwiązanie problemu straży miejskiej to jest zmiana motywacji.
    Zamiast dostawać bonusy za holowanie samochodów mogli by dostawać bonusy
    za wskazanie miejsca parkingowego. Idziesz więc do swojego posła i
    przekonujesz go aby ruszył dupę i zgłosił iniciatywę. A jak się
    przekonac nie da to głosujesz na innego co dupę ruszy. Jak nikt do osła
    nie pójdzie z problemem to sam na to nie wpadnie, to prawnicy przecież,
    co tu się spodziewać.

    Obecna opcja polityczna przy rozpierdalaniu starych klik wstawia własne
    kliki. Korwinowcy niczym się nie różnią, gwarantuje to. Szybciej im się
    tylko skończą kretyni do wsadzania w spółki skarbu państwa, to mała partia.

    Chcesz coś zmienić: idzi i zmieniaj zamiast głosować na następnych
    idiotów zakładając błędnie że czymś się różnią od reszty swołoczy.

  • 13. Data: 2017-04-02 16:52:03
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Mogłes nagrac i na policje ze ładunek zle zabezpieczony przewozili... :)

    A mnie zastanawia coś innego.
    Masz przykładowo Land Cruisera czy innego GL-a, a ten ma zablokowane
    napędy jak stoi na "P". Holować nie wolno, bo napędy szlak trafia - o
    czym lojalnie uprzedza producent, więc jak w takim przypadku mają odholować?

    I.

  • 14. Data: 2017-04-02 16:52:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    Podaj namiary tej ulicy.
    Wrzuć też zdjęcie pokazujące jak ukryty jest znak.

    > Skoro zarośniety, niewidoczny znak to nie przyjmuj mandatu.
    > A jak juz w sadzie sie wybronisz to wtedy odzyskaj kase od SM.

    Oczywistą rzeczą jest, że skoro nie widać znaku, to nie ma podstaw, żeby
    wiedzieć co wolno a czego nie. Sąd powinien uniewinnić.

    > P.S. Zgadzam się - takie ceny za holowanie to bandytyzm w biały dzien.

    To nie za samo holowanie przecież.
    Ja uważam, że zbyt pobłażliwie służby podchodzą do parkujących w
    miejscach zabronionych. Odholować powinno się w ciągu kilku minut
    każdego. Przecież już kilka razy nic się nie dało zrobić z parkującymi
    na torach w warszawie. Na kilka godzin był wstrzymywany ruch tramwajów.
    Jeśli burak ma w dupie pozostałych użytkowników dróg, to powinien dostać
    szybko kosztowną lekcję.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 15. Data: 2017-04-02 16:59:26
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

  • 16. Data: 2017-04-02 17:01:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Irek.N. pisze tak:

    > A mnie zastanawia coś innego.
    > Masz przykładowo Land Cruisera czy innego GL-a, a ten ma
    > zablokowane napędy jak stoi na "P". Holować nie wolno, bo napędy
    > szlak trafia - o czym lojalnie uprzedza producent,

    Przecież już ludzie się sądzili o uszkodzenie auta.

    > więc jak w takim przypadku mają odholować?

    Teraz dzwig mają. Podnoszą do góry z najtrudniejszej lokalizacji.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 17. Data: 2017-04-02 17:10:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2017 o 15:09, Endriu pisze:

    > Znalazły sobie ku...wy łatwy sposób na zarabianie. Czekam (od 30 lat)
    > aż Korwin wygra wybory i porozpierdala tego typu kliki ......

    LOL - Korwin by sprywatyzował te drogi tym klikom i powiedział, że tak
    działa wolny rynek. Mogłeś sobie kupić ulicę i jebać innych, a tak jebią
    ciebie - normalna sprawa na wolnym rynku:P

    Shrek

  • 18. Data: 2017-04-02 17:13:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2017 o 13:10, Endriu pisze:
    > Uważajcie Panowie i Panie bo w Krakowie ostro koszą strażnicy miejscy.
    > Wybraliśmy się z małżonką na wycieczkę, i pech chciał, że parking płatny
    > strzeżony na którym zawsze stajemy był w remoncie. Stnęliśmy w jakijś
    > bocznej ulicy, a tu jak później się okazało był tamzakaz parkowania
    > oczywiscie ze znakiem zarośniętym drzewami - ciężki do zauważenia
    > (oczywiście brak jakichkolwiek koperty sugerującej, że tam stawać nie
    > wolno).

    Jakieś zdjęcie, link do google maps?

    Shrek

  • 19. Data: 2017-04-02 17:21:17
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Podaj namiary tej ulicy.
    > Wrzuć też zdjęcie pokazujące jak ukryty jest znak.

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/926c4bc19359d4da

    Znak w koronach drzew i nie widać go nadjeżdżając od Muzeum Narodowego bo jest on
    skierowany w przeciwną stronę. Cała ulica zawalona był autami, ledwo się wcisnąłem
    (pewnie miali niezły utarg i nie tylko mnie ściągneli). Nie wiem co tam jest takiego
    strategicznego, że nie wolno tam parkować. Nie ważne. Nie będę się użalał, niemniej
    kwota mandatau porażająca. Żeby choć były jakieś koperty namalowane to w życiu bym
    tam nie stanął.

    Nic to, weeknd zjebany, 600 PLN w plecy niech to szlag. Długo do Krakowa się nie
    wybiorę.

    --
    Pozdawiam
    Endriu

  • 20. Data: 2017-04-02 17:22:30
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:obr48l$slg$1@node1.news.atman.pl...

    > LOL - Korwin by sprywatyzował te drogi tym klikom i powiedział, że tak
    > działa wolny rynek. Mogłeś sobie kupić ulicę i jebać innych, a tak jebią
    > ciebie - normalna sprawa na wolnym rynku:P

    Taka opcja też wchodzi w grę :). Zawsze jak coś ma pójść nie tak, to pójdzie
    :).

    Endriu