  • 21. Data: 2018-07-02 14:19:14
    Temat: Re: Pokutny daje 30 GB na wakacje -- a tu taka cisza!!!
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5b38766f$0$675$6...@n...neostrada.pl

    > W czym zatem problem?

    W cenie, liczyłem że Ty sprzedasz nie więcej niż  za pół tej
    standardowej poznańskiej ceny.

    > Ale masz qmpli z nowymi Samsungami -- wkładasz tam swą
    > SIMkę i ściagasz aplikację, po czym uruchamiasz pakiet...
    >
    > [jak ;) Trybun nabędzie tyle SIMek po stówce, ile
    > ja mam, będzie mógł od razu aktywować u menela...
    > może warto być menelem?...]

    Nie wiem - menel pewnie nie miałby oporów zwracać się do kogokolwiek o
    pożyczenie telefonu aby coś tam sobie załatwiać. Wszystko zależy od
    punktu widzenia, mój status nie pozwala na coś takiego.  P.S. przed
    chwilą zamówiłem nowy telefon.  Wybrałem markę z myślą o czułej antenie
    GSM.

  • 22. Data: 2018-07-02 21:12:48
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 01.07.2018 o 08:36, Trybun napisał(a):
    > A co do promocji Play, już chyba wiem w czym problem, po prostu można to
    > zrobić tylko poprzez mobilny Play24. Ja takiego nie mam w swoich
    > urządzeniach.
    Można też zrobić to kodem, ale wtedy dostaje się o połowę mniej.

    --
    Mark
    k...@p...pl

    ---
    Avast.

  • 23. Data: 2018-07-02 21:56:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5b3a1831$0$680$6...@n...neostrada.pl

    > W cenie,

    Problem w menelowej cenie?

    > liczyłem że Ty sprzedasz nie więcej niż za pół tej

    Nie więcej niż 50 rejestracji?
    Pewnie nie, bo inne jednostki/miana...

    Czy jedną rejestrację za niecałe 50 pln?

    https://fakty.interia.pl/swiat/news-belgia-celem-zam
    achu-mialo-byc-25-tys-ludzi-malzenstwo-zatrz,nId,260
    1672

    Będziesz szukał informacji o trójnitrotoluenach -- a mnie zatrzyma policja jako
    podejrzanego?

    > standardowej poznańskiej ceny.

    0 rejestracji to to mniej niż 50 rejestracji, ale chyba nie o to Ci chodziło...

    > Nie wiem - menel pewnie nie miałby oporów zwracać się do kogokolwiek

    Znasz menelowe ceny -- możesz znać menelowe zwyczaje...

    > o pożyczenie telefonu aby coś tam sobie załatwiać. Wszystko zależy od punktu
    widzenia, mój status nie pozwala na coś takiego.

    Status terrorysty?

    > P.S. przed chwilą zamówiłem nowy telefon. Wybrałem markę
    > z myślą o czułej antenie GSM.

    Celuj w 5G... Nokia to ma...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 24. Data: 2018-07-03 12:53:36
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5b3a1831$0$680$6...@n...neostrada.pl

    > Problem w menelowej cenie?

    No jasne - 100zł to zdecydowanie za dużo jak za anonimowe rozmowy.

> [...]
    1672

    > Będziesz szukał informacji o trójnitrotoluenach -- a mnie zatrzyma

    Za flaszką polskiej wódy. np żubrówki. Nie jestem terrorystą i nie mam w
    anonimowości jakiegoś ekstra interesu, tak wiec możesz dostać najwyżej
    na pół litra.

    > 0 rejestracji to to mniej niż 50 rejestracji, ale chyba nie o to Ci
    > chodziło...

    Chodzi o cenę za jaką ktoś podejmie się zarejestrowania karty SIM na
    siebie.

    > Znasz menelowe ceny -- możesz znać menelowe zwyczaje...

    Jasne - dla menela stanie z wyciągniętą ręką po datki to normalka. I
    żeby nie było menel to nie musi być ktoś bezdomny, brudny i "pod
    wpływem". Ty nie znasz tych meneli?, ot choćby byłej premier. Ta nawet
    nie prosiła, ta "brała" (bo jej się należy"), w biały dzień na oczach
    całej Polski. To jest dopiero menel..

    > Status terrorysty?

    Status kogoś kto brzydzi się żebractwem.

    > Celuj w 5G... Nokia to ma...

    Utopia - będę wychwalał pod niebiosa wszystkich i wszystko co da mi
    sprawnie działające 2G. Poza tym nie kupiłem Nokii. Co sądzisz o
    sprzęcie firmy TP-Link? Wyczytałem w necie że do swoich telefonów wkłada
    jakieś ekstra anteny - WiFi i GSM które dają lepszy sygnał.

  • 25. Data: 2018-07-03 12:53:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-02 o 21:12, Mark pisze:
    > Można też zrobić to kodem, ale wtedy dostaje się o połowę mniej.

    TEŻ?, ale na koncie (Play24) tych SIMkart netowych ja wcale nie mam
    opcji - 'Internet na lato" do wyboru.

  • 26. Data: 2018-07-03 13:03:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-03 o 12:53, Trybun pisze:

    > TEŻ?, ale na koncie (Play24) tych SIMkart netowych ja wcale nie mam
    > opcji - 'Internet na lato" do wyboru.

    Może promocja nie obejmuje taryf, które są na tych kartach.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-07-03 18:38:20
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-03 o 13:03, Liwiusz pisze:

    > Może promocja nie obejmuje taryf, które są na tych kartach.

    Albo to, albo aktywacja tylko przez aplikację mobilną.

  • 28. Data: 2018-07-03 23:36:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5b3b55a2$0$594$6...@n...neostrada.pl

    > No jasne - 100zł to zdecydowanie za dużo jak za anonimowe rozmowy.

    I za mało jak na wizyty policji.

    > Za flaszką polskiej wódy. np żubrówki. Nie jestem terrorystą
    > i nie mam w anonimowości jakiegoś ekstra interesu, tak wiec
    > możesz dostać najwyżej na pół litra.

    75 groszy? -- tyle czasami kosztuje pół litra w Lidlu. 3.2% UHT.

    > Chodzi o cenę za jaką ktoś podejmie się zarejestrowania karty
    > SIM na siebie.

    Mam masę SIMek zarejestrowanych na siebie -- ale nie zamierzam
    udostępniać tych SIMek nikomu. (może udostępnię ;) operatorowi,
    gdy coś źle zafunkcjonuje...)

> [...]
    > nawet nie prosiła, ta "brała" (bo jej się należy"), w biały
    > dzień na oczach całej Polski. To jest dopiero menel..

    Ale ona nie jest z Poznania? Czy liczy sobie
    więcej niż 50 pln za odstąpienie Ci spokoju?

    > Status kogoś kto brzydzi się żebractwem.

    Czyli status hejtera?

    > Utopia

    Tak niedawno mówiono (choćby na grupkach) o LTE.
    Orange chyba już zapowiada w Polsce 1 Gb/s w 5G.
    Ciekawe, jak zbledną wówczas światłowody Orange.
    (od 100 Mb/s do 600 Mb/s)

    5G to ponoć od 10 Gb/s do 100 Gb/s z 1 ms opóźnień...

    LTE chyba jest teraz we wszystkich nowych smartfonach
    szanujących się firm. W Polsce ponoć dociera niemal
    wszędzie.

    Do jakiej ceny spadną modemy 3G?...

    > - będę wychwalał pod niebiosa wszystkich i wszystko co da
    > mi sprawnie działające 2G. Poza tym nie kupiłem Nokii.

    M$ chyba kupił Nokię. [Trybun taki bogaty? -- a stówy żałuje...]

    > Co sądzisz o sprzęcie firmy TP-Link?

    Nie sądźcie -- nie będziecie sądzeni.

    > Wyczytałem w necie że do swoich telefonów wkłada jakieś
    > ekstra anteny - WiFi i GSM które dają lepszy sygnał.

    Mam bodajże 5 tanich urządzeń TPlinka -- nie narzekam,
    ale to przestarzałe g, czyli rzekome 54 Mb/s z WPA2.
    Teraz bym celował w ac lub wyżej.

    Z telefonu Asusa jestem zadowolony.

    Mam nadzieję, że kolejnym też będzie Asus, ale z 5G i GG5.
    USBC, GG5, 5G, 6" AMOLED 600 nitów, 5Ah, Qi, WiFi ac,
    4 GB RAMek i 64 GB ,,dysku'' plus mikroSD...

    Jak będzie -- trudno zgadnąć. :)

    )\._.,--....,'``.

  • 29. Data: 2018-07-04 13:11:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5b3b55a2$0$594$6...@n...neostrada.pl

    > I za mało jak na wizyty policji.

    Żadne targi nie wchodzą w rachubę.

    > 75 groszy? -- tyle czasami kosztuje pół litra w Lidlu. 3.2% UHT.

    Ja oferuję coś co ma 40%

    > Mam masę SIMek zarejestrowanych na siebie -- ale nie zamierzam
    > udostępniać tych SIMek nikomu. (może udostępnię ;) operatorowi,
    > gdy coś źle zafunkcjonuje...)

    Typowo kapitalistyczne podejście.

    > Ale ona nie jest z Poznania? Czy liczy sobie
    > więcej niż 50 pln za odstąpienie Ci spokoju?

    Menel to menel - konkretne miasto może rzutować tylko na stawkę za którą
    ów uprawia swój styl bycia.

    > Czyli status hejtera?

    Nie znam pojęcia.

> [...]
    >
    > LTE chyba jest teraz we wszystkich nowych smartfonach
    > szanujących się firm. W Polsce ponoć dociera niemal

    Co innego mówić na grupach, co innego rzeczywistość polskiej prowincji.
    Tu w wielu przypadkach aby zamienić słowo przez telefon czy wysłać
    wiadomość trzeba wyjść z mieszkania.
    Nie zwróciłeś nigdy uwagi że kłamliwa menda w typie Or**e i jemu podobni
    reklamują się tylko w jedną stronę, np 1Gb/s, a ani słowa o dolnej
    wartości, takiej która gwarantuje klientowi że dla wysłania SMSa nie
    będzie musiał wychodzić z domu.?

    > M$ chyba kupił Nokię. [Trybun taki bogaty? -- a stówy żałuje...]

    Trybun bogaty, ale tylko w sensie osobowości.;-)

    > Nie sądźcie -- nie będziecie sądzeni.

    Ci bez grzechu nie muszą się obawiać:-P.

> [...]
    > USBC, GG5, 5G, 6" AMOLED 600 nitów, 5Ah, Qi, WiFi ac,
    > 4 GB RAMek i 64 GB ,,dysku'' plus mikroSD...

    Mam już Neffosa x1 Max 4/64GB. Z braku sim-kart nano GSM jeszcze nie
    wypróbowałem, ale zasięg WiFi na kolana nie rzuca. Tak że ktoś
    zwyczajnie pieprzył w necie że jest to wyróżniająca cecha tego telefonu.

  • 30. Data: 2018-07-05 00:55:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5b3cab13$0$686$6...@n...neostrada.pl

    > Żadne targi nie wchodzą w rachubę.

    Sam widzisz -- z policją nie potargujesz...

    > Ja oferuję coś co ma 40%

    Volontariatu czy masonerii?

    https://www.google.pl/search?client=opera&hs=6Bt&ei=
    GUs9W5KqIsK0sQHH4IiQAQ&q=40%25+1%2F2+litra&oq=40%25+
    1%2F2+litra&gs_l=psy-ab.3...8310.15246.0.16260.12.11
    .1.0.0.0.90.841.11.11.0....0...1.1.64.psy-ab..0.11.7
    78...0j35i39k1j0i131k1j0i203k1j0i22i30k1j33i160k1.0.
    vDLCIisAx-w

    > Typowo kapitalistyczne podejście.

    Częściowo podzielam Twe stanowisko -- popieram ostatnie słowo.

    > Menel to menel - konkretne miasto może rzutować tylko na stawkę
    > za którą ów uprawia swój styl bycia.

    Czyli nie chce zejść z ceną w dół?
    Też bym nie zechciał, o ile w ogóle bym chciał
    odstąpić Ci spokój za jakiekolwiek pieniędze.

    > Nie znam pojęcia.

    Nie znasz zawołania: 'I hate IBM'?

> [...]
    się tylko w jedną stronę, np 1Gb/s, a ani słowa
    > o dolnej wartości, takiej która gwarantuje klientowi że dla wysłania SMSa nie

    Coś za coś -- słabe zasięgi, ale i chyba czyste powietrze?...

    > Trybun bogaty, ale tylko w sensie osobowości.;-)

    [osobowością raczej nie można zapłacić za firmę wielkości Nokii]

    > Ci bez grzechu nie muszą się obawiać:-P.

    Ci bez grzechu -- mogą rzucać kamieniami.

    > Mam już Neffosa x1 Max 4/64GB. Z braku sim-kart nano GSM jeszcze nie wypróbowałem,
    ale zasięg WiFi na kolana nie rzuca. Tak że
    > ktoś zwyczajnie pieprzył w necie że jest to wyróżniająca cecha tego telefonu.

    [swój na swego trafił...]

    Odbiornik GPS w Asusie Maxie ma słabszą czułość niż oGPS w Overmaxie i Monsterze.
    Niby w normalnym używaniu rzadko przeszkadza, ale -- dziwi.
    OGPS w Samsungu Ace chyba miał mniej więcej taką czułość jak oGPS Asusa...

    --