  • 51. Data: 2015-04-08 12:00:49
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No ba, torow u nas pelno, i kazdy moze sobie pojezdzic za drobna
    > oplata :-P

    Co nie znaczy ze nie ma w ogole.

    > Ale ja odnosnosnie bledu logicznego - jak ktos lubi szybka jazde, to
    > mu po wyjechaniu z toru nie przechodzi :-)

    Alez ja tego nie twierdze.
    Ale moze wyszalenie sie na torze spowoduje:
    - ze na drodze 4ciągot bedzie mniej
    - ze na drodze swiadomosc bedzie wieksza
    - w ostaatecznosci ze na drodze umiejetnosci beda wieksze.

  • 52. Data: 2015-04-08 12:42:32
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2015-04-07 o 17:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > A co za problem zjechać 500-1000m z S8 celem zatankowania?

    Jak wiesz gdzie zjechać, albo masz navi ze stacjami to tylko spora
    niewygoda i strata czasu.

    > Jeszcze nie trafiłem w PL na drogę, na której nie miał bym w promieniu
    > 20km możliwości zatankowania.

    Miejscami na S8 Naviexpert podawał mi ponad 30km do najbliższej stacji.

    --
    Gregorius

  • 53. Data: 2015-04-08 13:24:21
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Miejscami na S8 Naviexpert podawał mi ponad 30km do najbliższej stacji.

    A jaki kolega używa smartfon na naviexpert ?. Ja mam HTC Wildfire i powiem
    kiszka. Wjechałem z nim w lato zeszłego roku do Łodzi (bo tam mnie
    Naviexpert poprowadził - jechałem ze Świnoujścia do Częstochowy przez E30)
    i w centrum miasta syganał się stracił (nie wiem czy gps czy syganł neta).
    Później jak sie odzyskał to odświeżanie trasy następowało co 40 klatkę.
    Miałem ze sobą jeszcze starego Larka niby go włączyłem ale cholera jakaś
    główna droga z sterj mapy jaką mam tam zainstalowaną był akurat zamknieta i
    w srodku miasta krążyłem jak kot z pęchęrzem w cimemno.

    Dopiero po jakichś 40 minutach sygnał się odzyskał i jakoś wyjechałem ale,
    po tej akcji postanowiłem opchać tego mojego Widfire i dokupić dwa porządne
    smartfony i na jednej używać Nawiexpert a na drugim Yanosika.

    Najlepsze rozwiażanie jakie mógłbym sobie wymarzyć to takie, że zamiast
    smartofonów chciałbym miec zwykłatypową nawigację typy Lark (dobrze to
    chwyta sygnał GPS w centrum), tylko żeby takie urządzenie miało możliwość
    zasilania netem poprzez wifi z zewnątrz. Niestety nikt takiego czegoś nie
    produkuje.

    --
    Pozdraiwam
    Endriu

  • 54. Data: 2015-04-08 13:34:55
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2015-04-08 o 13:24, Endriu pisze:

    > A jaki kolega używa smartfon na naviexpert ?.

    Obecnie Xperia Z1 Compact, wcześniej miałem Xperie S, kumpel z którym
    często jeżdżę ma na Xperii Z2 - na wszystkich działa bez problemu.

    --
    Gregorius

  • 55. Data: 2015-04-08 13:51:15
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-04-2015 o 13:24:21 Endriu <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > chwyta sygnał GPS w centrum), tylko żeby takie urządzenie miało
    > możliwość zasilania netem poprzez wifi z zewnątrz. Niestety nikt takiego

    Jak nie, jak tak? ;-)

    --
    Brak sygnaturki.

  • 56. Data: 2015-04-08 13:58:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Co nie znaczy ze nie ma w ogole.

    a są? Pokaż mi jeden tor, nie kartingowo-poślizgowy tylko prawdziwy tor
    gdzie mogę sobie pojechać i się wyżyć?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2015-04-08 14:08:56
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message

    > Jak nie, jak tak? ;-)

    Pytałem o coś takiego w MediaMarkt, Saturnie i nie mają czegoś takiej nawigacji co by
    z zewnątrz przyjmowało obcy net po wifi. Myśałem też o darmowym Yansoiku, dzwoniłem
    tam nawet, ale żeby ta ich navi działała musi być wykupiony abonament na ich sieć:

    Urządzenie Yanosik DVR + półroczna trans. danych
    http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/prod
    uct&path=61&product_id=63

    Jak kolega zna coś takiego co nie byłoby smarfonem do dzwonienia, ani tabletem tylko
    typową nawigacją to poprszę o linka

    Endriu

  • 58. Data: 2015-04-08 15:12:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Tym postem chciałem udowodnić że Polacy nie jeżdżą
    >jak popierdoleni nawet jak mają takie możliwość jak autostrada.
    >---
    >Bo to święta były. Rodziny się wybrały na wycieczkę. Ale nie wszystkie
    >rodziny tak jadą i nie jest to podział wiekowy.

    Nie, to jest norma na naszych autostradach, a przynajmniej na A4.
    W dni powszednie tez nie wszyscy gnaja.
    ---
    No wszyscy nie, ale jednak .. jadę sobie pierwszy raz z pracy spokojnie jak
    sąsiedzi ... patrzę na prędkościomierz ... 180

  • 59. Data: 2015-04-08 15:14:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    Budzik wrote:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Co nie znaczy ze nie ma w ogole.

    a są? Pokaż mi jeden tor, nie kartingowo-poślizgowy tylko prawdziwy tor
> [...]
    Ogród jordanowski

  • 60. Data: 2015-04-08 15:15:22
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Endriu" wrote in message news:mg3358$fk6$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
    > zasilania netem poprzez wifi z zewnątrz. Niestety nikt takiego czegoś nie

    Pod Androida jakieś widziałemz WiFi.
    Pod Windows - net z telefonu po BT. Sam takiego używam - Navroad Leeo ST.

    --
    Axel